اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقاء اطلاعات خانواده‌ها صورت گرفت

برگزاری همایش فرزندپروری با اصول تربیت دینی در شهرری

خبرگزاری فارس: همایش فرزندپروری با هدف ارتقاء اطلاعات خانواده‌ها در سراهای محلات منطقه 20 برگزار شد.

برگزاری همایش فرزندپروری با اصول تربیت دینی در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش همایش فرزندپروری با هدف ارتقاء اطلاعات خانواده‌ها و اهمیت تربیت صحیح فرزندان و نقش آن در جامعه در سراهای محلات منطقه 20 برگزار شد.

معاون اجتماعی‌ فرهنگی شهردار منطقه 20 در حاشیه این همایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: همایش فرزند پروری با اصول تربیت دینی با هدف آشنایی والدین با راه و روش تربیت صحیح فرزندان با حضور اعضای کانون مادر وکودک و تعدادی از شهروندان علاقمند در سرای محله شهادت برگزار شد.

حبیب‌اله غفوری با اشاره به اینکه والدین باید برای آموزش مهارت‌های مختلف به فرزندان خود راهکارهای مناسب را آزمایش کنند، گفت: والدین می‌توانند از مهارت‌هایی چون توجه کردن، پاداش دادن و نادیده گرفتن، آموزش رفتار و مهارت‌های جدید به کودکان و استفاده درست از محروم سازی موقت برای تربیت فرزندان خود استفاده کنند.

معاون اجتماعی‌ فرهنگی شهردار منطقه 20 در پایان با اشاره به اینکه کارگاه‌های فرزندپروری در سراهای محلات برگزار می‌شود، افزود: مادران فرزندان یک تا چهار ساله می‌توانند در این جلسات از آموزش‌های کارشناسان در ارتباط با تربیت فرزندان بر اساس امور تربیتی دینی و سیره پیامبر (ص) و قرآن بهره‌مند شوند و در این کارگاه‌ها مهارت‌های ارتباط موثر با فرزندان، امور تربیتی دینی، اهمیت بازی و سرگرمی و ... به والدین آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/2462/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول