اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی استان مرکزی:

عملیات فتنه با شکست فتنه‌گران در انتخابات آغاز شد

خبرگزاری فارس: کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی استان مرکزی حفظ نظام اسلامی را اوجب واجبات دانست و گفت: زمانی که فتنه‌گران در انتخابات شکست خوردند عملیات فتنه آغاز شد.

عملیات فتنه با شکست فتنه‌گران در انتخابات آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حیدر جهان‌بخشی ظهر امروز در نشست روشنگری حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) ناحیه مقاومت بسیج محلات اظهار داشت: امروز نظام اسلامی ایران به الگو و سرمشق همه کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده که حفظ و حراست از آن وظیفه‌ای مهم و همگانی است.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با ترفندهای مختلف شیرازه نظام را از هم بپاشد که برای خنثی کردن توطئه‌های آنان شناسایی حوزه‌های نفوذ دشمن و مسدود کردن آنها امری ضروری است.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی استان مرکزی فتنه 88 را برنامه‌ای از پیش تنظیم شده تعریف کرد و گفت: سران فتنه فقط نتیجه انتخابات را در صورتی که به نفع خودشان بود، قبول داشتند و به همین دلیل زمانی که دیدند نتیجه به نفع آن‌ها رقم نخورده است، فتنه را عملیاتی کردند.

جهان‌بخشی با اشاره به خیانت بزرگ فتنه‌گران علیه کشور بیان داشت: فتنه‌گران شعار طرفداری از قانون سر دادند و کاملا برخلاف آن عمل کردند.

وی با تاکید بر حضور 85 درصدی مردم در انتخابات گفت: فتنه گران با این کار رای و حضور مردم را نفی کردند و شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ ساختند.

جهانبخشی خطاب به بسیجیان اظهار داشت: اگر هیچ یک از اعمالمان ما را نجات ندهد همین بسیجی بودن، ما را نجات خواهد داد، چرا که بسیجی بودن یعنی قبول ولایت فقیه و در دامن ولایت فقیه پرورش یافتن.

انتهای پیام/87001/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول