اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار داران:

50 میلیون تومان صرف هزینه‌های فرهنگی داران شد

خبرگزاری فارس: شهردار داران گفت: 50 میلیون تومان صرف هزینه‌های فرهنگی داران شد.

50 میلیون تومان صرف هزینه‌های فرهنگی داران شد

منصور احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن با اشاره به آغاز به کار cng شهر داران اظهار کرد: زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 متر در محل پمپ سی.ان.جی شهر داران آماده برای توسعه محدوده و دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در پروژه نماد شهدای گمنام شهر داران مبلغ 21 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

شهردار داران اعتبار هزینه مبلغ 30 میلیون تومان در زمینه‌های فرهنگی، کمک به برگزاری و تهیه جوایز سوگواره ادبی ارشاد اسلامی و مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان به ویژه شهر داران اشاره کرد و گفت: بخشی از این اعتبار در برپایی نمایشگاه و تجلیل از قهرمانان و هیئت‌های ورزشی و مسابقات کاراته قهرمانی کشور بانوان به میزبانی شهر داران هزینه شده است.

وی اشتغال را یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان شهر داران دانسته و به قرارداد پرورش ماهی قزل‌آلا در پارک ساحلی شهر داران اشاره کرد و افزود: این پروژه توسط رضا کیان ارثی سرمایه‌گذار طرح در خرداد ماه امسال آغاز به کار کرده و در حوضچه‌ای به مساحت 4 هزار مترمربع 100 هزار قطعه  قزل سردابی و 25 هزار کپور گرمابی پرورش می‌یابد.

احمدی تاکید کرد: منبع آب پرورش ماهی این طرح از میزان چهار اینچ آبی است که برای آبیاری پارک‌ها و چمن میادین شهر استفاده می‌شود.

وی گفت: بر خلاف آنچه متصور می‌شد این پرورش ماهی در برودت هوا به کار خود ادامه داده و در اسفندماه سال جاری نیز ماهی خود را به بازار ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول