اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان تأکید کرد

لزوم حمایت از تولید و صنعت کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به اهمیت گسترش واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان گفت: حمایت از تولید و صنعت در استان کردستان امری لازم است.

لزوم حمایت از تولید و صنعت کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک ملی کردستان اظهار کرد: حرکت‌های ارزشی، ایجاد اشتغال، توجه به سرمایه‌گذاری و بهبود به وضعیت مردم استان در راستای تامین امنیت، آسایش و آرامش همه مردم تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال منحرف کردن مردم به ویژه جوانان این مرز و بوم است، افزود: اشتغال و سرمایه‌گذاری از مواردی است که استکبار به شدت از آن نگران است و باید برای جلوگیری از توطئه‌های دشمنان به این دو مقوله مهم در استان توجه کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اشتغالزایی امری است که با ایجاد آن بزرگترین کمک به مردم و نظام شده است و در راستای این مهم باید تمام توان و ظرفیت‌ها را به کار برد.

استاندار کردستان خدمت صادقانه به مردم را امری ضروری خواند و اضافه کرد: مسئولان همواره باید با خدمتگزاری صادقانه به مردم رسالت خود را به نحو مطلوب به انجام برسانند.

شهبازی در سخنان خود بانک ملی را حامی و پشتیبان سایر بانک‌ها دانست و گفت: بانک ملی استان یکی از بانک‌های موفق استان‌های کشور است که در راستای انجام رسالت خود تلاش کرده است.

وی متذکر شد: با همه مشکلاتی که در سیستم بانکی وجود دارد و توقعات و انتظارات گسترده‌ای از بانک ملی می‌رود، اما تاکنون موفق عمل کرده است.

این مسئول در پایان تلاش برای بهبود وضعیت استان را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و اذعان داشت: بانک‌ها نیز باید با  دغدغه‌ها، ناملایمات و مشکلات موجود به خوبی کنار بیایند و هدف اصلی‌شان خدمت صادقانه به مردم باشد.

انتهای پیام/79007/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول