اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت استان کرمانشاه خبر داد

اعطای تسهیلات 5 میلیارد تومانی به واحدهای تولیدی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات 5 میلیارد تومانی به تولیدکنندگان استان کرمانشاه خبر داد.

اعطای تسهیلات 5 میلیارد تومانی به واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانگیر شاهمرادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد، اظهار کرد: تمامی واحدهای صنعتی و معدنی استان که با مشکل نقدینگی و منابع مالی روبرو هستند، می‌توانند از تسهیلات سرمایه در گردشی که برای واحدهای مذکور در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

شاهمرادی با اشاره به نام‌گذاری سال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: در این سال سعی کردیم با اجرای تدابیری بتوانیم مشکلات واحدهای صنعتی که از لحاظ تامین نقدینگی و منابع مالی با مشکل مواجه‌اند را حل کنیم.

وی با بیان این‌که صندوق توسعه ملی، منابع بسیار خوبی برای تامین سرمایه در گردش تولیدکنندگان صنایع و معادن در نظر گرفته، افزود: واحدهای تولیدی دارای پروانه که در این طرح بروزرسانی کرده باشند، می‌توانند از تسهیلات سرمایه در گردش استفاده کنند، فرآیند ثبت نام الکترونیکی است و سود تسهیلات 16 درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: هیچ محدودیتی برای واحدهای صنعتی و معدنی در استفاده از این تسهیلات در استان وجود ندارد و مراجعان می‌توانند با مراجعه به سایت بهینه یاب و ثبت نام در این سایت پس از تایید کارگروه از تسهیلات سرمایه در گردش استفاده کنند.

وی با تاکید بر این‌که این تسهیلات برای واحدهای صنایع در گردش در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: اگر واحد صنعتی و یا معدنی نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شود، می‌تواند از سرمایه ثابت این تسهیلات استفاده کند.

شاهمرادی گفت: از زمان ابلاغ طرح به استان تاکنون 34 واحد صنعتی در سایت بهینه ثبت نام کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به امضا تفاهم‌نامه مشترک بین وزارت صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با خانه صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه عمده کارهای سازمان صنعت، معدن و تجارت برون‌سپاری خواهد شد.

انتهای پیام/2700/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول