اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

98 درصد تعهد اشتغال در گرگان محقق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان از تحقق 98 درصدی تعهد اشتغال این شهرستان خبر داد.

98 درصد تعهد اشتغال در گرگان محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی پیش‌ازظهر امروز در دهمین جلسه اداری شهرستان گرگان که در مرکز آموزش فنی وحرفه‎ای شهرستان گرگان برگزار شد اظهار داشت: تعهد اشتغال شهرستان گرگان در سال‌جاری 2 هزار و 321 نفر بوده است که تاکنون بیش از 2 هزار و 100 نفر از اشتغال شهرستان محقق و در سامانه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه اشتغال اولویت شهرستان گرگان است تصریح کرد: اگر بخواهیم تحقق اشتغال را بیش از تعهد تعیین شده انجام دهیم لازم است مراکزی که زمینه‎های اشتغال را فراهم می‎کنند، برجسته کنیم.

فرماندار گرگان، سازمان فنی وحرفه‎ای را به یک نمایشگاه ثبت سفارش تشبیه کرد و افزود: فنی وحرفه‎ای می‎کوشد تا نیروی انسانی در زمینه‎های موردنیاز دستگاه‎ها تربیت شوند و زمینه جذب علمی‎تر و فنی‎تر را شاهد باشیم و اشتغال پایدار انجام شود.

احمدی با بیان اینکه کالای دستگاه‎های اجرایی تعهد اشتغال است خاطرنشان کرد: آموزش‎های فنی وحرفه‎ای به عنوان دالان، تونل و معبر اشتغال شناخته شده که این بستر مهارت‌آموزی برای ایجاد اشتغال فراهم شده است.

وی در خصوص برگزاری ادواری جلسه شورای اداری شهرستان خارج از فرمانداری بیان داشت: این مهم با هدف شناخت اولویت‌های شهرستان و آشنایی با ظرفیت‎های دستگاه‎ها ایجاد شده تا بتوانیم همپوشانی بهتری داشته باشیم.

فرماندار گرگان اضافه کرد: معتقدم که تعامل، همراهی، همپوشانی، صمیمیت و رفاقت از شاخصه‎های جلسات شورای اداری است که روح تازه‎ای به مسئولان می‎بخشد تا چرخ اداری شهرستان بهتر از گذشته بچرخد.

احمدی با بیان اینکه توجه به هم‎افزایی و حسن تعامل روح جلسات شورای اداری است ابراز داشت: حمایت و پشتیبانی، آشنایی با مشکلات دستگاه‎ها از اهدافی است که دنبال می‎کنیم تا در سایه این همدلی موجبات دلگرمی دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

انتهای پیام/2307/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول