اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بهره‌برداری مدیران ارشد صورت گرفت

بهره‌برداری از بانک اطلاعات مدیران حرفه‌ای فارس

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس از به بهره‌برداری رسیدن بانک اطلاعات مدیران حرفه‌ای استان فارس به منظور بهره‌برداری مدیران ارشد، خبر داد.

بهره‌برداری از بانک اطلاعات مدیران حرفه‌ای فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، عبدالحسین نافیان در جلسه افتتاحیه طرح تربیت مدیران استان فارس، که با حضور رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی و مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شد، با بیان اینکه این طرح، شروعی برای یک حرکت بزرگ در امر آموزش، دانش‌افزایی و افزایش توانایی‌های نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی فارس است، اظهار داشت: در برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، مقوله آموزش به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه برنامه پنجم توسعه صدها ساعت مطالعه کارشناسی در قوای مجریه و مقننه صورت گرفته است، افزود: در ماده 234 برنامه پنجم توسعه که عصاره این برنامه به شمار می‌رود، رشد اقتصادی هشت درصد، پیش‌بینی شده است که این رشد باید در دو بخش سرمایه‌گذاری و بهره‌وری عوامل تولید و نیروی انسانی صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس با بیان اینکه برای تحقق و ارتقای بهره‌وری، مولفه‌هایی مانند اصلاح الگوی مدیریت توسعه، گسترش دولت الکترونیک، مدیریت زمان و توسعه آموزش‌های نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی کشور، تاثیر دارند، گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه کشور، مدیران و کارکنان دستگا‌های اجرایی کشور باید همواره در معرض آموزش قرار داشته باشند و این قانون تکالیفی را در این زمینه برای مدیران کشور تعیین کرده است.

نافیان با اشاره به اینکه استان فارس مهد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و آموزش نیروی انسانی، همواره در دستور کار مدیران و مسئولان این استان بوده است، اضافه کرد: استاندار فارس بر تربیت نیروی انسانی، کادرسازی و آموزش مداوم کارکنان، تاکید دارد.

در این جلسه سامانه بانک اطلاعات مدیران حرفه‌ای استان فارس به منظور بهره‌برداری مدیران ارشد، به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول