اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد شوش خبر داد

تشکیل بانک اطلاعاتی حافظان کل قرآن در شوش

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش از تشکیل بانک اطلاعاتی حافظان کل قرآن این شهرستان خبر داد.

تشکیل بانک اطلاعاتی حافظان کل قرآن در شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش، مرتضی حیدری ‌آل‌کثیر در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: تشکیل بانک اطلاعات حافظان قرآن تنها برای شناخت و سامان‌دهی آن‌هاست.

وی درباره دیگر فعالیت‌های این شورا افزود: در این جلسه فعالیت‌های قرآنی و مشکلات مربوط به مؤسسات قرآنی از قبیل اجاره زمین و مسکن برای تاسیس مؤسسه قرآنی، اخذ مجوز، ساماندهی حافظان کل قرآن شهرستان و برنامه‌ریزی منظم برای اجرای برنامه‌های قرآنی در شوش بررسی شد.

حیدری ‌آل‌کثیر تصریح کرد: از مصوبات مهم این جلسه می‌توان به تشکیل بانک اطلاعاتی حافظان کل شهرستان شوش، ساماندهی حافظان کل قرآن در راستای تثبیت محفوظات آنان، شناسایی استعدادهای نوپا در امر قرائت تحقیق و تشکیل جلسات مستمر برای این حافظان اشاره کرد.

مسئول هماهنگ کننده برنامه‌های قرآنی شهرستان شوش اظهار داشت: از جمله نهادهای حاضر در جلسه شورای فرهنگ عمومی اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و مسئول مؤسسه آوای نور بودند و همچنین رؤسای اداراتی از جمله دادگستری، شهرداری، تربیت بدنی و نیروی انتظامی نیز در این جلسه حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه مرتضی حیدری‌آل‌کثیر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش و دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی شوش به عنوان مسئول هماهنگ‌کننده برنامه‌های قرآنی این شهرستان انتخاب شد.

انتهای پیام/72006/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول