اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری بهزیستی استان قم مطرح کرد

تشکیل بانک اطلاعات درباره وضعیت خانواده زندانیان

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری بهزیستی استان قم تمرکز در اطلاعات و تنوع در اجرا را به عنوان راهکار حل مشکل خانواده زندانیان مطرح کرد و تشکیل بانک اطلاعات درباره وضعیت این خانواده‌ها را ضروری دانست.

تشکیل بانک اطلاعات درباره وضعیت خانواده زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هادی کریمی امروز در نخستین نشست بررسی راهکار‌های نوین خدمات‌رسانی ویژه خانواده‌های زندانیان در ارتباط با نحوه خدمت رسانی به خانواده زندانیان و اطلاع از وضعیت این افراد برای ارائه خدمات بهتر گفت: راهکار این موضوع تمرکز در اطلاعات و تنوع در اجرا است و به وسیله این تمرکز در اطلاعات می‌توان بهتر عمل کرد.

وی در ارتباط با اهمیت ارائه خدمات بهتر به خانواده‌های زندانیان بیان کرد: تمرکز اطلاعاتی لازم است و این تمرکز اگر منجر به تشکیل بانک اطلاعات شود می‌توان از وضعیت خانواده زندانیان آگاهی پیدا کرد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان قم ادامه داد: در بحث اجرا بر حسب اطلاعاتی که فرد در این سامانه دارد اگر معلوم شد که این فرد کارش مربوط به چه بخشی است خود به خود قابل پیگیری خواهد بود.

کریمی با اشاره به اینکه برخی موارد خاص در زمینه بهزیستی و آیین‌نامه‌های بهزیستی به صورت ویژه بررسی می‌شود ابراز داشت: اگر شخصی از هر دو پا امکان استفاده نداشته باشد حالا چه قطع شده باشد یا از کار افتاده باشد، از دید ما معلول حداقل در حد متوسط حساب می‌شود و برای این موضوع باید به کارشناس مراجعه کرده تا با نظر کارشناسی مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/2258/ق10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول