اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

مردم ایلام تشنه ملاقات با مقام معظم رهبری هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مردم ایلام تشنه ملاقات با مقام معظم رهبری هستند.

مردم ایلام تشنه ملاقات با مقام معظم رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام حجت‌الاسلام جواد نوری صبح امروز در اجتماع بزرگ عاشورائیان پیروان ولایت اظهار داشت: مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به مردم استان ایلام دارند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته بیش از پنج بار به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان‌های کردستان، کرمانشاه و خوزستان سفر کردند.

این مسئول اضافه کرد: معظم‌له با حضور خود در محل یادمان‌های دوران دفاع مقدس دل خانواده‌های معظم شاهد و مردم را شادمان کردند.

نوری تصریح کرد: اما این توفیق تاکنون نصیب استان ایلام نشده و ما از نماینده ویژه معظم‌له که اکنون در مراسم پاسداشت نهم دی در جمع مردم ایلام حضور دارند استدعا داریم درخواست مردم ایلام در خصوص ملاقات با رهبری را پیگیری کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: امیدواریم روزی هم فرا رسد که مقام معظم رهبری به یادمان‌های دوران دفاع مقدس در استان ایلام نیز سفری داشته باشند.

وی ادامه داد: البته نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این راستا پیگیری‌هایی داشته تا مردم استان ایلام با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: مقام معظم رهبری علاقه ویژه‌ای به مردم استان ایلام دارند و بارها معظم‌له مردم استان ایلام را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند.

انتهای پیام/2246/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول