اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

اندیشه‌های مقام معظم رهبری در نمایشگاه ولایت به خوبی توصیف شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایرانشهر گفت: در نمایشگاه بصیرت و میثاق با ولایت، آرا و اندیشه‌های مقام معظم رهبری به خوبی ترسیم و توصیف شد.

اندیشه‌های مقام معظم رهبری در نمایشگاه ولایت به خوبی توصیف شد

حجت‌الاسلام حسین طاووسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر درباره نتایج و دستاوردهای نمایشگاه بصیرت اظهار داشت: نمایشگاه بصیرت و میثاق با ولایت که همزمان با همایش خورشید ولایت در شهرستان ایرانشهر برگزار شد، دستاوردهای ارزشمندی در زمینه فرهنگی برجا خواهد گذاشت.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بصیرت و میثاق با ولایت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق افزود: برگزاری نمایشگاه بصیرت و میثاق با ولایت در کنار همایش خورشید ولایت بر عظمت و غنای فرهنگی این همایش افزود.

امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: این نمایشگاه مکمل عظمت همایش و تجدید خاطره حضور مقام معظم رهبری در شهرستان ایرانشهر بود.

طاووسی بیان کرد: به طور قطع و یقین هر کسی به دنبال شناخت و استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد همان طور که امام جمعه زاهدان در بازدید از نمایشگاه گفت «نکات قابل تأمل و تأثیرگذاری در نمایشگاه بیان شده بود».

وی تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق و سایر عزیزانی که از قم تشریف آورده‌اند زحمات قابل تقدیری را متحمل شده‌اند و معتقدم این نمایشگاه دستاوردهای ارزشمندی در زمینه فرهنگی بر جا خواهد گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در ایرانشهر گفت: هر چند تأثیر فعالیت‌های فرهنگی دیرتر آشکار می‌شود اما به اعتقاد بنده در این نمایشگاه زندگی، آرا و اندیشه مقام عظمای ولایت به خوبی ترسیم و توصیف شده بود.

انتهای پیام/75002/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول