اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال/

شهرداری تبریز انتقام دور رفت را گرفت

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته پانزدهم از سوپر لیگ والیبال کشور توانست تیم والیبال نوین کشاورز تهران را شکست دهد.

شهرداری تبریز انتقام دور رفت را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این بازی که امشب به میزبانی تیم والیبال نوین کشاورز تهران برگزار می‌شد با نتیجه 1- 3 و با برتری والیبالیست‌های تبریزی خاتمه یافت.

گیم اول این بازی را شهرداری با نتیجه 26-24 و به سختی از نوین کشاورز تهران برد و نتیجه حاکی از این بود که دو تیم بازی سختی مقابل حریف خود خواهند داشت اما شهرداری در گیم دوم ابتکار بازی را در دست گرفت و با نتیجه 25-21 امیدوارانه به گیم سوم پای گذاشت تا برای پیروزی در این بازی فقط یک گیم فاصله داشته باشد .

این بازی در گیم سوم هم پایاپای دنبال شد و دو تیم تا امتیاز 27 جلو رفتند که تیم میزبان توانست زودتر به امتیاز 29 رسیده و نگذارد تبریزی‌ها بازی را سه بر صفر به سود خود پایان دهند و نتیجه گیم سوم 29-27 به سود نوین کشاورز خاتمه یافت تا دو تیم گام در گیم سرنوشت بگذارند.

‌نوین کشاورز با برد در گیم چهارم هم می‌توانست یک امتیاز قطعی خود را به دست آورد و هم شانس آن را داشت تا نتیجه بازی رفت را که با نتیجه 3-2 به نفع خود خاتمه داده بود تکرار کند اما شهرداری زخم خورده از بازی رفت که در مقابل چشم تماشاگران خود بازی را به نوین کشاورز واگذار کرده بود این بار کوبنده‌تر از گیم‌های قبلی ظاهر شد و با فاصله شش امتیازی یعنی 25-19 توانست بر میزبان تهرانی خود غلبه کند و انتقام بازی رفت خود را با یک بازی حساب شده بگیرد.

شهرداری با این برد شیرین می‌رود تا  روز چهارشنبه 20دیماه میزبان تیم پر مهره و پرقدرت کاله آمل در تبریز باشد.

انتهای پیام/60001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول