اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس:

مراکز تفریحی در جوار امامزادگان احداث شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم برای ایجاد معنویت همراه با نشاط باید مراکز تفریحی در جوار امامزادگان استان کرمان احداث شود.

مراکز تفریحی در جوار امامزادگان احداث شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا منظری‌توکلی یکشنبه شب در نشست مجمع نمایندگان با مجموعه مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اظهار داشت: دانشگاه علوم قرآنی برکات زیادی برای استان کرمان دارد که از اوقاف تقاضا داریم راه‌اندازی این مجموعه را پیگیری کند.

وی حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و وزیر کرمانی فرهنگ و ارشاد اسلامی را موقعیتی طلایی برای پیگیری احداث دانشگاه علوم قرآنی برشمرد و بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان یکی از معاونان فعال و پرکار خود را برای پیگیری این موضوع مامور کند.

منظری‌توکلی تصریح کرد: احداث مراکز تفریحی در جوار امامزادگان استان کرمان باید در دستور کار قرار گیرد زیرا این امر موجب می‌شود که همراه با معنویت شاهد نشاط هم باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های تازه‌ تاسیس رابر و ارزوئیه فاقد اداره اوقاف و امور خیریه هستند، خواستار راه‌اندازی این مجموعه در مناطق مذکور شد و افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافت نیز نیازمند تقویت است.

این نماینده مجلس عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: باید به امامزادگان مظلوم و غریب توجه ویژه‌ای شود.

در این نشست نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و فاریاب اظهار داشت: با توجه به هجمه تبلیغاتی فرقه‌های ضاله ساخت مسجد در مناطق مختلف از جمله بخش‌های جنوبی استان کرمان کمک شایانی به حفظ مذهب تشیع و ترویج این مذهب می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا امیری بیان کرد: بعضی از روستاهای جنوب استان کرمان فاقد مسجد هستند که احداث مسجد در این مناطق امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از مناطق مکانی برای استقرار روحانیان اعزامی و مبلغان وجود ندارد خواستار ساخت خانه عالم در روستاها شد.

امیری با بیان اینکه در بعضی موارد یک شبه چند امامزاده توسط افراد سودجو ساخته می‌شود، تصریح کرد: باید شناسایی دقیق از امامزادگان استان کرمان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/80019/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول