اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان خبر داد

برپایی نمایشگاه تجلی بصیرت در امامزادگان همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی نمایشگاه تجلی بصیرت در امامزادگان استان همدان با توزیع پوسترهای تجلی بصیرت خبر داد.

برپایی نمایشگاه تجلی بصیرت در امامزادگان همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه حقیقت حماسه نهم دی، دو عنصر «حضور گسترده مردمی و ایمان دینی مردم بود»، اظهار داشت: بر اساس منویات رهبری یکی از شاخصه‌های بارز نهم دی عنایت الهی است که در یکی از سهمگین‌ترین میدان‌ها به مدد ملت ایران آمد و با این وصف دین‌مداری و ولایت‌پذیری ملت ایران بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه یکی از رموز ماندگاری و ثبات انقلاب اسلامی مدیریت و رهبری شایسته آن است، عنوان کرد: در حماسه نهم دی ماه نیز بار دیگر شاهد بودیم که این مدیریت و رهبری ارزشی چگونه حق را از باطل تمیز داد و مردم را راهبری ولایی کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با تأکید بر لزوم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در راستای جریان‌سازی و تداوم بصیرت دینی و ولایی به توزیع بیش از 5 هزار جلد کتابچه «تجلی بصیرت در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان استان همدان» در راستای توجه به این حماسه اشاره کرد.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های مورد توجه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری نمایشگاه پوسترهای تجلی بصیرت در سطح بقاع متبرکه است.

صالحی گفت: در سطح استان همدان نمایشگاه تجلی بصیرت با توزیع 50 پک پوستر نمایشگاهی که هر یک دارای 20 پوستر است، گشایش می‌یابد.

وی «عنایت الهی»، «مدیریت برتر»، «خط قرمز»، «تعامل و تأمل»، «قدرت تشخیص»، «حق و باطل»، «قطب‌نما»،«مدیریت نفس»، «زنگ بیدارباش»، «ریزش و رویش»، «ولایت عشق»، «خط کش معرفت»، «چیزی شبیه معجزه»، «ولایت عشق»، «تضمین پیروزی»، «تدوام دشمنی»، «جوش و خروش مذهبی»، «کلام رهبر» و «کلام امام خمینی» را از عناوین پوسترهای نمایشگاه تجلی بصیرت در همدان معرفی کرد.

انتهای پیام/89004/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول