اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

هاشمی در خط ولایت حرکت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هاشمی در خط ولایت حرکت نمی‌کند، وقتی بی‌بی‌سی برای ایشان کف و سوت می‌زند آیا در خط ولایت حرکت کرده است؟

هاشمی در خط ولایت حرکت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی حجت‌الاسلام حمید رسایی ظهر امروز در حاشیه همایش نهم دی ماه در شهرستان دشتی به سئوالات مردم پاسخ داد.

وی در پاسخ به اینکه کاندیداهای احتمالی آینده ریاست جمهوری به نظر شما چه کسانی هستند، گفت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود و مهم این است که باید به اصلح رای دهیم و تکلیف ما رای دادن به فرد اصلح است.

رسایی یادآور شد: بعضی‌ها می‌گویند این رای حق من است و این رای را می‌فروشند که این خیانت است.

وی اضافه کرد: این رای حق شماست و حق شما رای دادن به اصلح است زیرا حق و تکلیف دو چیز است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه علت برکناری وزیر بهداشت چه بوده است.؟ گفت: وزیر بهداشت اختلافاتی با آقای احمدی‌نژاد داشته‌اند و شکل برکناری از حقوق احمدی‌نژاد است و حق داشته است اما تکلیف این است که درست برکنار کند.

رسایی در پاسخ به این سوال که آیا هاشمی را جدا از خط ولایت و رهبری می‌بینید؟ خاطرنشان کرد: هاشمی در خط ولایت حرکت نمی‌کند، وقتی بی.بی.سی برای ایشان کف و سوت می‌زند آیا در خط ولایت حرکت کرده است؟

رسایی در پاسخ به این سوال که چرا امام از هاشمی تعریف کرده، گفت: حضرت امام آخر وصیت‌نامه خود نوشته که ملاک حال فعلی آدم‌ها است و این قائده قرآنی است و حرف سیاسی نیست و آن روزی که امام از هاشمی تعریف کرد آیا هنوز همان شرایط را دارد؟ و وقتی امام از شما تعریف کرد بی.بی.سی، اسرائیل و منافقین دشمنت بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شیطان 6 هزار سال خدا را عبادت کرد ولی مردم الان او را لعنت می‌کنند، حر فرمانده عمربن سعد بود که آب به روی امام حسین (ع) بست ولی امروز همه دوست دارند حر باشند چون معیار حال فعلی او بود پشیمان شد و بازگشت.

مردم بهترین برخورد را با مهدی هاشمی کردند

رسایی در پاسخ به این سوال که چرا با دانستن و مشخص شدن نقش آقای هاشمی در فتنه با ایشان برخوردی نمی‌شود، گفت: بهترین برخورد را مردم کردند با این همه خدمت و زحمت وقتی راهپیمایی 22 بهمن می‌آید چرا هشت حلقه حفاظتی دور ایشان را گرفته است؟

وی در پاسخ به این سوال که چرا در دولت دهم اختلاس نسبت به دولت‌های گذشته بیشتر بوده است، خاطرنشان کرد: به نوعی می‌توان گفت فساد اقتصادی بود که در چند مدت گذشته رخ داد اولا در دولت‌های گذشته نیز بود زیرا فاضل خداداد زمان آقای هاشمی که رئیس جمهور بود و اعدامش کردند اگر مبلغ اختلاس آن روز را به نرخ امروز تبدیل کنید شبیه به اختلاس این دوره می‌شود.

رسایی افزود: مهم این است که عناصری هستند که در به وجود آوردن این فساد نقش داشته‌اند و دادگاه باید بررسی کند و اگر از دولت مشایی و رحیمی کسی نقش داشته همانقدر که توقع داریم قوه قضاییه با مهدی هاشمی برخورد کند توقع داریم با این افراد هم برخورد کند.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی با مفاسدین اقتصادی برخورد می‌کند و این نشان‌دهنده سلامت است ولی فساد در دوره امیرالمومنین (ع) هم بود.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که چرا مهدی هاشمی با قید وثیقه آزاد شد، گفت: ما هم نطق کردیم و همین را گفتیم آدمی که تحقیقات در موردش تمام نشده، سابقه جهل، فساد و امحای اسناد دارد چرا این را آزاد کردید؟

رسایی در پاسخ به این سوال که آیا خاتمی وارد صحنه انتخابات می‌شود، خاطرنشان کرد: او که بدش نمی‌آید اما طبیعی است که استقبالی از طرف جامعه از او صورت نمی‌گیرد و نمی‌تواند بیاید.

شورای نگهبان خاتمی را تائید نمی‌کند

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای نگهبان خاتمی را تایید می‌کند، گفت: شورای نگهبان قطعا خاتمی را تایید نخواهد کرد زیرا خاتمی از عربستان و آل سعود برای اغتشاشات پول گرفت و ابطحی هم اعتراف کرد واقعا این صلاحیت دارد که بیاید؟ خاتمی که در ملاءعام با دختر ایتالیایی دست داده و این نشان می‌دهد که پایبند به مبانی دینی نیست.

رسایی افزود: خاتمی پایبند به مبانی دینی نیست و آن موقع هم پایبند به مبانی دینی نبود.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که قضیه مشایی چیست، پاسخ داد: کدام قضیه 10 تا قضیه دارد، رئیس جمهور مشایی را از مسئول دفتر برداشت و مسئول دبیرخانه اجلاس نم کرد و من در یادداشت به رئیس جمهور نوشتم این زیارت وارث بود شما برای مشایی نوشتید؟

رسایی خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد هم مثل همه ما باید امتحان پس بدهد بعضی وقت‌ها ما فکر می‌کنیم چون مردم به ما رای دادند چشمشان را می‌بندند و این واقعا  اهانت به مردم است.

اصلاح طلبان و جریان انحرافی به ائتلاف نمی‌رسند

وی افزود: مردم دوبار به خاتمی رای دادند بار سوم خاتمی فکر کرد در خانه بنشیند در خانه‌اش و انگشت خود را اشاره کند همه به معین رای می‌دهند اما دیدید که کسی به معین رای نداد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن کسی می‌تواند جانشین امام زمان (عج) باشد که از همه با تقواتر، زاهدتر، شجاع‌تر، مدیرتر و مجتهدتر باشد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ریاست دوباره لاریجانی بر مجلس گفت: بنده به ریاست آقای لاریجانی رای ندادم فعلا هم رای نمی‌دهم چون می‌بینم مسیر همان مسیر است و فکر می‌کردیم برای انتخابات ریاست مجلس فرد دیگری اصلح است.

رسایی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ائتلاف اصلاح‌طلبان، گروه انحرافی و ساکتین در انتخابات وجود دارد، اضافه کرد: من بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد هرچند هیچ کدام از این سه دسته را قبول ندارم.

انتهای پیام/66001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول