اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو :

سختی‎ها بیش‌تر شود آبدیده‎تر می‎شویم/ هدف دشمن فلج کشور در جنگ اقتصادی است

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو گفت: اگر برای مسلمانان در راه جهاد اتفاقی بیفتد هیچگاه سست نمی‎شوند لذا هر چه مشکلات و سختی‎ها بیش‌تر شود، آبدیده‎تر و نیرومندتر خواهند شد.

سختی‎ها بیش‌تر شود آبدیده‎تر می‎شویم/ هدف دشمن فلج کشور در جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علی یزدان‎پرست بعدازظهر امروز در حاشیه همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر که به همت صنعت آب و برق گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: دشمن به دلیل اینکه در جنگ سخت، نیمه‎سخت و جنگ نرم با شکست مواجه شده است به سمت جنگ اقتصادی روی آورده و به دنبال این است که کشور را در بخش اقتصادی فلج کند.

وی تصریح کرد: دشمن در قائله 88 که اساس و بنیان آن طراحی از خارج بود با شکست مواجه شد و مردم خودشان وارد شدند و کسی هم دعوت‎شان نکرده بود که حرکت عظیم مردم در 9 دی استکبار را به فکر واداشت که در این بخش هم شکست خورده است.

دشمن در ایران نتوانسته به خواسته‎اش برسد/ مردم در جنگ اقتصادی به مسئولان کمک کنند

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با بیان اینکه ظرفیت و توانمندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد ابراز داشت: مردم ما در سخت‎ترین شرایط، جنگ را اداره کردند لذا هوشیارند و دارای فهم بالایی هستند لذا اگر بتوانیم از ظرفیت‎های کشور به خوبی استفاده کنیم قطعاً در عرصه اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

یزدان‎پرست به انقلاب‎های کشورهای دیگر اشاره کرد و یادآور شد: مصری‎ها انقلاب کردند، در لیبی و تونس نیز انقلاب‎هایی صورت گرفت ولی استعمار، انقلاب را از آنها دزدید و فقط در جایی که نتوانست به خواسته خود برسد انقلاب جمهوری اسلامی ایران بوده است که آن هم به خاطر رهبریت هوشمندانه امام راحل و فرزند خلف ایشان مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت: هر یک از ما مسلمان هستیم و باید به مسئولان در جنگ اقتصادی کمک کنیم تا از این عرصه نیز با پیروزی از صحنه خارج شویم.

هیچ‎وقت نباید از رهبری جلو بیفتیم/ اگر همراه ولایت باشیم پیروزیم

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو متذکر شد: مردم ولایتمدار ایران در 9 دی نشان دادند اگر کوچک‎ترین خطری احساس کنند وارد میدان خواهند شد گرچه ممکن است اختلاف سلیقه‎هایی وجود داشته باشد در واقع همه از یک خانواده هستند و ممکن است فرزندان ناخلفی نیز وجود داشته باشند اما آنها را نگه می‎دارد.

یزدان‎پرست با تاکید بر اینکه هیچ‎وقت نباید از رهبری جلو بیفتیم خاطرنشان کرد: در واقعه غدیر حضرت رسول اکرم (ص) به یاران خویش فرمودند بگذارید عقب‎مانده‎ها برسند و آنهایی که جلو رفتند برگردند که این وقایع خود دارای پیام است یعنی باید همواره همراه ولایت باشیم.

وی ادامه داد: اگر در همه عرصه‎ها همراه ولایت باشیم و ببینیم که راجع به افراد، تشکل‎ها چه می‎فرمایند آن وقت قطعاً موفق و پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/2307/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول