اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ تفنگداران سپاه بوشهر:

مسلمانان رژیم صهیونیستی را از نیل و فرات بیرون خواهند کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 214 تفنگداران منطقه دوم دریایی امیرالمومنین (ع) سپاه بوشهر گفت: ملت مسلمان روزی دست به دست هم خواهند داد و با اتحاد و انسجام اسرائیل را از نیل و فرات بیرون خواهند کرد.

مسلمانان رژیم صهیونیستی را از نیل و فرات بیرون خواهند کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمدحاج صابر در مراسم یادواره 18 شهید بخش و پنج شهید پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) شهر شنبه ضمن تجلیل از شهدا و امام شهدا از عدم حضور دسته‌های عزاداری انتقاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی از محرم و صفر تحقق پیدا کرد.

فرمانده تیپ 214 تفنگ‌داران منطقه دوم دریایی امیرالمومنین (ع) سپاه بوشهر افزود: شهدا ما در مکتب عاشورای انقلاب بزرگ شده‌اند ولی در این یادواره هیئت‌های عزاداری حضور ندارند هر چند حضور در این مجالس با کارت دعوت از شهدا است.

وی ادامه داد: کمتر زمانی پیش می‌آید که مراسم سالگرد شهدا با ایام محرم و صفر و ایام روزهای انقلاب باشد زیرا در ایام محرم و صفر بود که روحانی ما را از بالای منبر به پایین آوردند.

حاج صابر خاطرنشان کرد: در آن ایام هیئت‌های سینه‌زنی و عزاداری ما را به خاک و خون کشیدند، ولی امام اجازه ندادند خدشه‌ای به روحانیون و ماه محرم و صفر وارد شود.

وی افزود: در زمان برگزاری یادواره شهدا در ماه محرم و صفر باید همه سیاه‌پوش و عزادار شهدا باشیم و عدم حضور هیئت‌های عزاداری در این مراسم معنوی جای گله‌مندی است.

حاج صابر گفت: شهدا برای ما پیام عاشورایی و کربلایی دارند و باید به وصیت‌نامه شهدا توجه کنیم.

وی یکی از پیام شهدا را برگزاری نماز اول وقت بیان کرد و ادامه داد: شهدا برای شهادت نذر می‌کردند و برای شهادت خود چهل روز زیارت عاشورا می‌خواندند.

فرمانده تیپ 214 تفنگ‌داران منطقه دوم دریایی امیرالمومنین (ع) سپاه بوشهر گفت: سه چیز باعث شده است که آمریکا و اسرائیل از حمله به ایران وحشت داشته باشند یکی رهبری آگاه، دوم 250 هزار شهید گلگون کفن و سوم مردم خوب، نجیب و پاک ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: ما دارای مردمی هستیم که همراه با آگاهی، بصیرت، تقوا، تدین و ایمان هستند و همین امر موجب بازدارندگی دشمن شده است و توان را از دشمن گرفته است.

حاج صابر با اشاره به اینکه ما زیر نور شهدا زندگی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ایمان و از خودگذشتگی شهدا بود که دشمن را شکست داد.

وی یادآور شد: حضرت امام (ره) روز اول انقلاب مسیر آمریکا را برای ملت ایران مشخص کرده و فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند و مسیر اسرائیل را هم مشخص کرد، ملت مسلمان روزی دست به دست هم خواهند داد و با سطل‌های آب اسرائیل را از نیل و فرات بیرون خواهند کرد.

حاج صابر گفت: در آینده صدای استخوان‌های شکسته صدها آمریکایی‌ را خواهیم شنید و غرق شدن اسرائیل را خواهیم دید.

فرمانده تیپ 214 تفنگداران منطقه دوم دریایی امیرالمومنین (ع) سپاه بوشهر گفت: هر کسی که در داخل کشور خط خود را از خط امام (ره) و ولایت فقیه جدا کند باید برای نابودی خود لحظه‌شماری کند زیرا این شهدا یاران امام زمان (عج) هستند و پیرو ولایت هستند.

انتهای پیام/66001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول