اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت و تجارت خبر داد

تامین منابع ریالی برای پشتیبانی از واحدهای صنعتی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین منابع ریالی مورد نیاز برای پشتیبانی از واحدهای صنعتی در دستور کار است که توانسته‌ایم ظرفیت‌های خوبی را در برنامه و بودجه مورد نیاز تامین کنیم.

تامین منابع ریالی برای پشتیبانی از واحدهای صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محسن صالح‌نیا عصر امروز در حاشیه بررسی مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان اظهار داشت: این مشکلات تامین تسهیلات بانکی و مالیات‌های ادارات دارایی و مالیاتی و برخورد ادارات تامین اجتماعی با آنان بود که از طریق وزارتخانه با جلسات استانی و وزارتی بررسی و برطرف می‌شود.

وی افزود: تامین منابع ریالی مورد نیاز برای پشتیبانی از واحدهای صنعتی در دستور کار وزارتخانه است که توانسته‌ایم ظرفیت‌های خوبی را در برنامه و بودجه مورد نیاز تامین کنیم و امروز بحث‌های زیربنایی واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی زمینه مناسب شکوفایی اقتصاد ملی را فراهم کرده است.

صالح‌نیا موقعیت سیرجان و کرمان را در راستای سیاست نگهداری و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی خوب دانست و گفت: واحدهایی که با ظرفیت مناسب ایجاد شود عملکرد خوبی را داشته‌اند لذا شناخت موقعیت‌ها نقش به‌سزایی در سرمایه‌گذاری داشته است.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در نشست امروز با واحدهای صنعتی و تولیدی 100 میلیارد تومان در قالب تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه ویژه اقتصادی مصوب شد که در راستای سرعت بخشیدن به کار تولیدی واحدهای متوسط و بزرگ و کوچک با فراهم کردن شرایط پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری افزایش بیش از 20 هزار متر مربع فضای تولیدی و صنعتی در شهرستان و منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نمونه‌ای از آن است.

حسن‌پور تامین آب مورد نیاز بخش صنعت سیرجان را از توجه مسئولان و دولت به بخش صنعت عنوان کرد و بیان داشت: 220 میلیارد تومان اختصاص به طرح فاضلاب شهری نوید بخش رفع مشکل آب در بخش صنعت شهرستان سیرجان است.

انتهای پیام/80015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول