اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

پویا شدن صنعت راهکار رفع مسائل اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: پویا شدن صنعت راهگشای رفع مشکلات و مسائل اقتصادی است.

پویا شدن صنعت راهکار رفع مسائل اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امیرعباس سلطانی پیش از ظهر امروز در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان بروجنی اظهار داشت: پویا شدن صنعت راهگشای رفع مشکلات و مسائل اقتصادی است و ضروری است تا در راستای پویا شدن صنعت استان تلاش ویژه‌ای به کار گرفت.

وی بر ضرورت تعامل و هم‌فکری مدیران اجرایی استان با صنعتگران تاکید کرد و گفت: برخی از مشکلاتی که در حال حاضر گریبان‌گیر واحدهای تولیدی استان است در حوزه اختیارات دستگاه‌های اجرایی است که با تعامل و همفکری مدیران ارشد با صنعتگران مرتفع می‎شود.

سلطانی با اشاره به پیامدهای ناشی از تحریم‌های غرب در کشور، افزود: تحریم‌های اخیری که متوجه کشور شده بسیاری از امور کشور را به ویژه امور اقتصادی و معیشتی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برهمین اساس باید با تقویت واحدهای تولیدی داخلی و پویا نگه داشتن صنعت با این تحریم‌ها مقابله کرد.

این مسئول در ادامه بر ضرورت پاسخگویی شفاف مسئولان به مردم تاکید و خاطرنشان کرد: پاسخگویی شفاف و درست به مطالبات مردمی می‎تواند زمینه رشد و توسعه جامعه را فراهم کند.

وی متذکر شد: اگر بخواهیم شاهد رشد و توسعه این استان باشیم باید در ابتدا عوامل و ریشه‌های ناکامی این استان در رسیدن به توسعه پایدار را شناسایی کرد و سپس برای برون ‌رفت از آن راهکارهای کارشناسی و منطقی ارائه داد.

سلطانی، عدم ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در این استان را از مهم‌ترین عوامل عدم توفیق این استان در رسیدن به توسعه پایدار برشمرد و اذعان داشت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در راستای حمایت از طرح‌های تولیدی در این استان به شکل اساسی شکل نگرفته است.

انتهای پیام/68004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول