اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین:

رسانه‌ها ابزار توسعه استان هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: رسانه‌ها ابزار توسعه استان هستند و باید با تقویت ارتباط ادارات و سازمان‌ها با اصحاب رسانه، به این موضوع پرداخت.

رسانه‌ها ابزار توسعه استان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، هادی صادق‌دقیقی صبح امروز در جلسه مسئولان روابط عمومی شهرستان البرز که در سالن اجتماعات فرمانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: امروز بحث اخلاق در روابط عمومی‌ها جزو مهم‌ترین امور است و اهمیت روابط عمومی بر مدیران و مجموعه پوشیده نیست.

وی با اشاره به موضوع این جلسه عنوان کرد: ارتباط‌گیری روابط‌ عمومی‌ها با رسانه‌ها، نحوه ارتباط با رسانه‌ها از دغدغه‌هایی است که در مجموعه استان نیز وجود دارد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین ابراز داشت: باید بررسی کنیم تا چه میزان توانسته‌ایم اخبار و رخدادهای مجموعه در حال کار خود را به اطلاع عموم برسانیم.

صادق‌دقیقی رسانه را یکی از ابزارهای توسعه معرفی و تصریح کرد: گاهی اوقات ممکن است خبرنگار حرفه‌ای در شهرستان وجود نداشته باشد که این کمبود نیز باید از طریق مسئولان روابط‌ عمومی برطرف شود و با برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه تهیه خبر و رسانه این کمبود مرتفع شود.

این مسئول با بیان اینکه اخبار شهرستان البرز در رسانه‌های استان کمتر دیده می‌شود خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد تا اطلاع‌رسانی‌ها بیشتر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان و رابطان ادارات باید از تریبون نماز جمعه استفاده کرده و خود را در کنار مردم ببینند.

گفتنی است این اولین جلسه مسئولان روابط عمومی است که شهرستان البرز در میان دیگر شهرستان‌های استان برگزار کرده است.

انتهای پیام/77007/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول