اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نماز و نیایش:

جشنواره نماز و نیایش در 30 استان کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نماز و نیایش با بیان اینکه پنجمین جشنواره نماز و نیایش به صورت ملی برگزار می‌شود گفت: این جشنواره به صورت همزمان در 30 استان کشور برگزار می‌شود.

جشنواره نماز و نیایش در 30 استان کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هاشم میرزاخوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران به میزان اثرگذاری هر جشنواره در سطح جامعه اشاره و ابراز کرد: هر جشنواره با توجه به ابعاد برگزاری آن در سطح استان، منطقه و کشور قابل ارزیابی است.

وی افزود: جشنواره‌ای که به صورت گسترده در سطح کشور برگزار شود می‌تواند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نماز و نیایش با تاکید بر هدفمند بودن برگزاری این جشنواره در اشاعه فرهنگ نماز و نیایش در سطح جامعه بیان کرد: نیایش و عبادت در فرهنگ تمام ادیان الهی جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد که با برنامه‌ریزی هدفمند در این جشنواره به آن پرداخته می‌شود.

وی از اهداف مهم جشنواره نماز و نیایش را جمع‌آوری آثار هنری هنرمندان جوان با موضوع نماز و نیایش از دیدگاه‌های گوناگون در سطح کشور دانست.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان بیان کرد: در تلاش هستیم ابعاد گسترده‌تری به این جشنواره بدهیم و فیلم‌های فیلم‌سازان تمام استان‌ها را درباره عبادت و نماز گردآوری کرده و به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه هر جشنواره با حضور گسترده مخاطبان معنا و هویت پیدا می‌کند، ادامه داد: تفاهم‌نامه برگزاری همزمان جشنواره در سطح کشور برای تمام مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.

میرزاخوانی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و توافق‌های انجام شده با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور جشنواره نماز و نیایش به شکل همزمان از دوم تا پنجم بهمن ماه در سراسر کشور به صورت گسترده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره برنامه‌هایی جدی و جذاب تدوین شده است تصریح کرد: این جشنواره ضمن نمایش فیلم‌ها در چند سانس و نمایشگاه عکس، بخش‌های متنوع دیگری نیز دارد که با نزدیک شدن به زمان برگزاری به مرور اعلام خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نماز و نیایش خاطرنشان کرد: پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین به همت انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از دوم تا پنجم بهمن ماه در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78005/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول