اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای آموزش و پرورش بردخون:

آلودگی‌های صوتی مانع از یادگیری دانش‌آموزان می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای آموزش وپرورش بردخون گفت: آلودگی‌های صوتی و غیراستاندار مانع از یادگیری دانش‌آموزان می‌شود.

آلودگی‌های صوتی مانع از یادگیری دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دکتر غلامرضا بردستانی ظهر امروز در نشست تعدادی ازمسئولان و فرهنگیان بردخون اظهار داشت: یادگیری ازطریق شنیدن انجام می‌شود ولی آلودگی‌های صوتی در اطراف مدارس باعث اختلال در شنیدن و سرانجام یادگیری مناسب خواهد شد.

وی افزود: آلودگی‌های صوتی بدون هیچ کنترل و برنامه وجود دارد و هر کس می‌تواند بلندگویی را روشن کند و با صدای خود یا وسیله صوتی دیگر آرامش و آسایش را از افراد بگیرد و موجب اعصاب خردی و عدم کنترل شود که عواقب ناهنجاری را به همراه دارد.

بردستانی اضافه کرد: بلندگوها در اماکن مذهبی، عمومی، شلوغی صنایع، ماشین‌ها، دستگاه‌های کاری و خدماتی در فضای شهر و روستاها به‌ویژه حاشیه مدارس و کلاس‌های درس سکوت را مختل می‌کنند و این امر روند یادگیری را کند یا به حداقل ممکن می‌رساند.

وی خطر تلفن همراه را یادآور شد و گفت: در بعضی کشورها استفاده از تلفن همراه برای سنین خاص ممنوع است زیرا افرادی که با این وسیله سر و کار دارند و به صورت دائمی از آن بهره می‌برند افرادی پرخاشگر خواهند بود پس باید ساز و کاری داشته باشیم تا همه افراد نتوانند آلودگی صوتی ایجاد کنند و عوارض و عواقب این آلودگی‌ها را بیان کنیم.

انتهای پیام/66003/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول