اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عامل شکسته شدن کف پوش سالن ورزشی در ورامین مشخص شد

شرکت خدمات ورزشی شهران مقصر اصلی

خبرگزاری فارس: هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران شاهد اتفاق عجیبی بود و پس از بررسی‌های صورت گرفته شده مشخص شد شرکت خدمات ورزشی شهران مقصر اصلی عامل شکسته شدن کف پوش سالن ورزشی در ورامین بود.

شرکت خدمات ورزشی شهران مقصر اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران شاهد اتفاق عجیبی بود که شاید نتوان این رخداد را در هیچ جای دنیا مشاهده کرد.

در این بازی که بین تیم‌های متین ورامین و شهرداری تبریز و در حضور بیش از یک هزار و 200 نفر برگزار شد در طول بازی و گیم سوم فرونشستن کف پوش سالن بیش از 40 دقیقه بازی را با تاخیر مواجه کرد.

این در حالیست که کف پوش به تازگی و طبق قراردادی با «شرکت خدمات ورزشی شهران» در سالن ورزشی شهید گلعباسی ورامین نصب شده بود.

نصب کف‌پوش کمتر از یک هفته در سالنی که قرار است بازی‌های لیگ برتر کشور در آن برگزار شود نصب شده و این امر گویای کم کاری و کم فروشی شرکتی است که هیچ گونه تعهد انسانی و کاری را برای آبروداری ورزش کشورمان و همچنین سلامتی بازیکنان مدنظر قرار نداده است.

پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد استفاده از اقلام و وسایل غیر استاندارد و اشتباه در نحوه چیدمان چوب‌ها توسط شرکتی که دارای تعهد برای ساخت کفت پوشی با کیفیت بوده منجر به اتفاقی شد که شاید در هیچ برهه زمانی دیگر آن را نتوان مشاهده کرد.

بر این اساس شرکت کارا سازه متین که حامی تیم لیگ برتری متین ورامین است به جهت این اتفاق ناخوشایند که ممکن بود با تعطیلی مسابقه مواجه شود و همچنین منجر به مصدومیت بازیکن ارزنده این تیم شود هم اکنون علاوه بر گلایه بر آن مرکز ورزشی کشور، موضوع سهل انگاری شرکت خدمات ورزشی شهران را در دستور کار قرار داده است.

این امید می رود با درایت و پیگیری مسئولان ورزشی کشور دیگر چنین صحنه هایی که شاید ورزش، جوانان و علاقمندان به رشته‌های مورد نظر را از لحاظ احساسی و سلامتی در بر می‌گیرد مشاهده نشود.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول