اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج داوری بخش عکس مشخص شد

راهیابی 56 قطعه عکس به بخش مسابقه جشنواره نماز و نیایش

خبرگزاری فارس: معاون امور جشنواره‌ها و امور بین‌الملل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: 56 قطعه عکس از 43 عکاس به بخش مسابقه جشنواره نماز و نیایش راه یافت.

راهیابی 56 قطعه عکس به بخش مسابقه جشنواره نماز و نیایش

مژگان زرگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه داوری بخش عکس پایان یافت، اظهار کرد: آقایان رضا برجی، ابراهیم صافی و محمد روح‌الامین کار خود را روز 24 آذر ماه پایان دادند.

وی افزود: هیئت داوران و هیئت انتخاب پس از بازبینی 931 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش 56 قطعه عکس را شایسته حضور در نمایشگاه دانستند.

معاون امور جشنواره‌ها و امور بین‌الملل انجمن سینمای جوانان ایران ادامه داد: از بین آثار ارسالی اسحاق آقایی از یاسوج، محمدمهدی امیا با دو عکس از گرگان، حمیدرضا بازرگانی از زنجان، جعفر بزازپور از ارومیه، کاوه بغدادچی از قزوین و جواد پرست از گناباد برای حضور در نمایشگاه برگزیده شدند.

زرگر افزود: هیئت انتخاب و داوری همچنین آریا تیمورنژاد از تهران، امیررضا حاجتی با دو عکس از رشت، حمیدرضا حبیبی از قوچان، آنیتا حسنعلی‌زاده با دو عکس از قوچان، اردلان حسنعلی‌زاده از قوچان، سید محمدصادق حسینی از شیراز، محمدرضا خسروی از بیرجند، دهقان‌پور با دو عکس از سبزوار، مهری رحیم‌زاده از قزوین، محمد رزازان از تهران، حسین ساکی از تهران و سلمان سام‌دلیری از چالوس را برگزیدند.

معاون امور جشنواره‌ها و امور بین‌الملل انجمن سینمای جوانان ایران ادامه داد: صادق سوری از زاهدان، نسرین شاه محمدی از مشهد، معصومه شمس از شهریار، مهدی طاهری از تهران، داود عامری با دو عکس از گرگان، فرامرز عامل بردبار از مشهد، زینب عربی از بوشهر، جواد عسکراوغلی با سه عکس از ارومیه، مهدی عقیقی از قوچان، حمید علیزاده از برازجان، امیر عنایتی از تربت حیدریه، جمشید فرجوند فردا با دو عکس از بیجار، امیر قادری از اراک و محمد کاظم‌پور از دزفول نیز در این انتخاب بیشترین آرای قبولی را کسب کردند.

وی اضافه کرد: هیئت داوری همچنین حسین گل‌محمدی از قم، سلیمان گلی از تربت حیدریه، حمیدرضا مجیدی با چهار عکس از اراک، حامد محسنی از اصفهان، ستاره محمد قلی‌نژاد از آمل، امیرحسین محمودی از تهران، حسین ملکی از اردبیل، حسین نجار از گناباد، علی نیکوکار از یزد، سید حمید هاشمی با دو عکس از مشهد، محمد وروانی فراهانی از اراک را برگزیدند تا آثار خود را در نمایشگاه عکس جشنواره نماز و نیایش به نمایش بگذارند.

زرگر تصریح کرد: عکاسانی که اسامی آنان ذکر شد باید اصل عکس‌های خود را با ابعاد 40*30 و به شکل tiff یا jpg و با رزولوشن 300 و حداکثر پنج مگابایت به نشانی اینترنتی جشنواره iycs.fest@gmail.com  ارسال کنند.

وی با بیان اینکه درج عنوان عکس، تاریخ دقیق عکاسی و محل عکاسی الزامی است تصریح کرد: چنانچه فایل ارسالی عکس از کیفیت مطلوب برای چاپ برخوردار نباشد، از شرکت در بخش مسابقه جشنواره حذف خواهد شد.

معاون امور جشنواره‌ها و امور بین‌الملل انجمن سینمای جوانان ایران خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در حاشیه سالن محل برگزاری این جشنواره از دوم تا پنجم بهمن ماه برپا خواهد شد.

انتهای پیام/78005/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول