اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال/

نخستین شکست سوغاتی گیتی‌پسند از مشهد بود

خبرگزاری فارس: با شکست تیم فوتسال گیتی‌پسند برابر تیم فرش آرای مشهد شانس خود را برای قهرمانی در لیگ کمرنگ کرد.

نخستین شکست سوغاتی گیتی‌پسند از مشهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری شد تا پرونده مسابقات این هفته بسته شود.

در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم فوتسال گیتی‌پسند میزبان تیم فرش آرای مشهد بود که در پایان این دیدار حساس نخستین شکست نماینده اصفهان رقم خورد.

گیتی‌پسند در این مسابقه توسط احمد اسماعیل‌پور به گل نخست رسید اما در اواخر وقت این نیمه داوران دو ضربه پنالتی را برای تیم فرش آرا اعلام کردند که یکی از این ضربات گل شد و فرش آرا در نیمه اول با تساوی میدان را ترک کرد.

در نیمه دوم نیز تیم فرش آرا توسط رئیسی به گل رسید اما حملات تیم گیتی‌پسند در این نیمه نتیجه‌ای نداد و شکست تلخی برای نماینده اصفهان رقم خورد.

تیم گیتی‌پسند که به همراه تیم صبای قم در کورس قهرمانی بود، با این شکست فاصله زیادی با تیم صبا پیدا کرده و شانس کمرنگی برای قهرمانی در لیگ خواهد داشت.

دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد با حاشیه‌هایی روبرو بود.

*حاشیه نگاری

داور مسابقه در لحظات پایانی نیمه نخست دو ضربه پنالتی برای فرش آرا اعلام کرد که قدرت بهادری بازیکن سابق تیم فیروز صفه و فعلی فرش آرا موفق شد یکی از پنالتی‌ها را وارد دروازه  کند.

اسکوربورد سالن مشهد در این مسابقه در لحظاتی از بازی زمان را به اشتباه نشان داد که موجب اعتراض کادر فنی هر دو تیم‌ قرار گرفت.

سجاد بندی سعدی در اواخر نیمه دوم با عبور از بازیکن و دروازه بان فرش آرا در موقعیت صد در صد گل قرار گرفت اما شوت محکم او با برخورد به تیر افقی دروازه راهی بیرون شد.

محمد کشاورز بازیکن گیتی‌پسند در دو دقیقه مانده به پایان مسابقه وارد میدان شد و در همین لحظه از سوی داور مسابقه اخراج شد زیرا او زودتر از موعد وارد میدان شده و مانع از به ثمر رسیدن گل فرش آرای مشهد شده بود.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول