اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فولاد خوزستان:

مقابل سپاهان سنت شکنی می‌کنیم / قهرمانی به روزهای آخر کشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه قهرمانی لیگ امسال به روزهای آخر کشیده می‌شود، گفت: قصد داریم در بازی برابر سپاهان با برد خود سنت شکنی کنیم.

مقابل سپاهان سنت شکنی می‌کنیم / قهرمانی به روزهای آخر کشیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین فرکی در نشست خبری پیش از آغاز بازی دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان اظهار کرد: خوشحالم که یک بار دیگر در اصفهان حضور پیدا کردم و با هدفی متفاوت‌تر از جام حذفی در بازی امروز شرکت می‌کنیم و امیدوارم در بازی امروز یک رقابت خوب همراه با نتیجه برای تیم ما باشد تا هواداران از این بازی لذت ببرند.

وی تصریح کرد: در کمال تأسف در دو دیدار قبلی در خط دفاعی بنا به دلایلی دچار مشکل شدیم و در بازی امروز هم عبدالله کرمی را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: سعی می‌کنیم در بازی امروز با ترکیبی متفاوت‌تر از همیشه مقابل سپاهان قرار بگیریم و قصد داریم بازی زیبا فارغ از نتیجه به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به عملکرد تیم سپاهان در دوره‌های اخیر تاکنون افزود: در فصول گذشته سپاهان نشان داد تیمی است که با استفاده از بازیکنان خوب داخلی و خارجی طی سالیان گذشته توانسته نتایج خوبی کسب کند و از لحاظ روحی روانی تیم فولاد خوزستان در شش فصل اخیر به سپاهان بازی را واگذار کرده است و تیمی همانند داماش هم در شش بازی اخیر مغلوب تیم فولاد شده است.

فرکی با اذعان بر اینکه تجربه فولاد کمتر از تیم سپاهان است، متذکر شد: دوست ندارم در بازی فردا به یک امتیاز بازی دست پیدا کنم و خواهان آن هستم تا بازی جذاب را به نمایش بگذارم و آنقدر تلاش کنیم تا بازی را برده و این سنت شکنی را انجام دهیم.

وی با اشاره به یارگیری تیم‌های استقلال و سپاهان در تعطیلات نیم فصل تاکید کرد: شرایط استقلال بسیار بهتر شده و سپاهان هم تا حدودی توانست کمبودهای خود را جبران کند، البته تیم ما نتوانست بازیکنان مورد نظر را جذب کند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: ما همانند ملوان، راه آهن و نفت تهران به دنبال اهداف خود یعنی کسب سهمیه حضور در آسیا هستیم.

وی با اشاره به هزینه‌های که تیم‌های استقلال و پرسپولیس کرده‌اند، اضافه کرد: این هزینه‌ها نشان داده است که چاره ساز این دو تیم نبوده است چرا که غیر کارشناسی بوده و باعث ضربه خوردن به این تیم‌ها به خصوص پرسپولیس شده و فرصتی برای دیگر تیم‌ها فراهم کرده که از آشفته بازار این دو تیم استفاده کنند.

فرکی خاطر نشان کرد: ایرادی که می‌توان به فصل نقل و انتقالات وارد کرد این است که جام حذفی هم در این فاصله برگزار شده است.

وی اظهار کرد: دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان تا کنون توانسته‌اند قهرمان لیگ شوند و در قهرمانی‌های سپاهان تنها شرایط مالی مطرح نبوده و بحث مدیریتی هم در نتیجه گیری این تیم نقش بسزایی داشته است که موجب شده است سپاهان موفق‌تر از فولاد خوزستان در میادین ظاهر شود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به مهاجم تیمش تاکید کرد: تا 10 روز آینده مشخص می‌شود که آرش افشین در فولاد خوزستان می‌ماند یا خیر اما این احتمال می‌رود که این بازیکن تا پایان فصل در فولاد حضور داشته باشد.

فرکی ادامه داد: من فکر می‌کنم قهرمانی لیگ به روزهای آخر کشیده می‌شود و فولاد خوزستان هم در این میان شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول