اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق هیئت فوتبال همدان:

فوتبال همدان سابقه 100 ساله دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سابق هیئت فوتبال همدان گفت: فوتبال همدان سابقه‌ای 100 ساله دارد.

فوتبال همدان سابقه 100 ساله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی در مجمع انتخاباتی فوتبال استان همدان اظهار داشت: امیدوار هستم روند رو به رشد فوتبال استان ادامه پیدا کند و با انتخاب فرد جدید بتوانیم ورزش پرطرفدار و ویژه فوتبال را در استان فعال‌تر کنیم.

وی افزود: در چهار سال گذشته با همکاری همه دوستان در هیئت توانستیم تا حد بضاعت به این ورزش بها دهیم و با آمدن بنده دو اتفاق خوب افتاد، یکی اینکه ویژن آسیا به همدان اهدا شده بود و باشگاه پاس نیز به همدان ملحق شده و همدان صاحب یک تیم لیگ برتری شد.

رئیس سابق هیئت فوتبال گفت: همدان از یک سو دارای ظرفیت بالقوه در فوتبال است و ما دارای سابقه 100 ساله در فوتبال هستیم، همدان ظرفیت بالایی در فوتبال دارد اما در گذشته نتوانستیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروز دیگر با ‌برنامه‌ریزی راهبردی و با امکان ویژن آسیا و حضور پاس توانستیم تا حد بضاعت این ورزش را در استان گسترش بدهیم.

صوفی در ادامه سخنان خود درباره کار‌های خود در طول مدت تصدی هیئت فوتبال گفت: توانسته‌ایم در این چهار ساله فوتبال استان همدان را به کشور و آسیا معرفی کنیم، ساختارسازی هیئت فوتبال نیز مد نظر بود و امروز در هیئت استان 16 کمیته و دپارتمان و 16 هیئت در شهرستان‌ها داریم.

وی با بیان این که در برگزاری منظم لیگ‌های استانی اتفاق بسیار خوبی افتاد، تصریح کرد: در حال حاضر مسابقات استانی لیگ برتر، لیگ یک، لیگ دو، امید، جوانان، نوجوان و نونهالان ما فعال است، در فوتسال نیز لیگ برتر، لیگ یک، امید، جوانان و نوجوان زیر 12 و 16 سال و فوتبال بانوان هم کارهای بسیار زیادی انجام شده است.

رئیس سابق هیئت فوتبال همدان ادامه داد: مدارس فوتبال ما همیشه جزو موفق‌ها بوده، در گذشته تنها 7 تیم در کشور داشتیم که امروز به 23 تیم رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به تیم‌های پایه اساس کار هیئت بود و از تیم‌های ملی برای اردو و آموزش به استان دعوت شد و کلاس‌های آموزشی خوبی نیز برگزار شد.

صوفی درباره ویژن نیز بیان کرد: همدان بعد از اصفهان و شیراز در ویژن جزو استان‌های برتر بوده و در بحث داوری ما الان 38 داور در کشور داریم که سوت می‌زنند، همدان در حال حاضر مرکز استعدادیابی استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و قزوین است و در حوزه ویژن همدان ناظر بر استان‌های ایلام، کرمانشاه، گیلان، کردستان و خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه فوتبال همدان در کشور شناخته شده است، افزود: این اتفاقات حاصل زحمات یک تیم در هیئت بود.

رئیس سابق هیئت فوتبال همدان در پایان درباره عدم حضور در انتخابات هیئت گفت: چند وقتی است احساس می‌کردم یکسری کارها نمی‌گذارد به هیئت برسم و اعتقاد دارم جایی که مسئولیت دارم باید 100 درصد برای آن وقت بگذارم، اما در کنار فوتبال هستم و از فوتبال جدا نمی‌شوم، فضای فوتبال فضای بسیار دوست داشتنی است و قطعاً در کنار دوستان در هیئت هستم و در حد توان کمک خواهم کرد.

انتهای پیام/2499/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول