اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور/

امتیازات شهرآورد فوتبال ساری تقسیم شد

خبرگزاری فارس: هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بین دو تیم همشهری داروسازی وتاک ساری و پدیده ساری با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.

امتیازات شهرآورد فوتبال ساری تقسیم شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور دو تیم همشهری داروسازی وتاک ساری و پدیده ساری به عنوان دو تیم برگزارکننده شهرآورد ساری در استادیوم شهید متقی ساری بودند که در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به تقسیم امتیازات راضی شدند.

دو تیم داروسازی وتاک ساری و پدیده ساری در حالی شامگاه پنج‌شنبه هفتم دی در استادیوم شهید متقی ساری به دیدار هم رفتند که این بازی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر تخلفات تماشاگران داروسازی وتاک ساری در هفته گذشته بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه نخست این بازی دو تیم حملاتی در چند مورد روی دروازه‌های یکدیگر داشتند که بازیکنان هر دو تیم در زدن توپ آخر دقت و تمرکز کافی نداشتند و بدون اینکه گلی وارد دروازه‌ها کنند به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم نیز بازیکنان دو تیم برای اینکه برنده از زمین خارج شوند و سه امتیاز بازی را به دست آورند حملاتی روی دروازه یکدیگر داشتند که با عکس‌العمل خوب دروازه‌بان مواجه شدند.

بازیکنان و مهاجمان دو تیم با درخشش دروازه‌بان‌ها در زدن گل ناکام بودند.

قضاوت این بازی که بر عهده علیرضا هدایتی بود در طول 90 دقیقه بازی به مسعود اصغری بازیکن داروسازی وتاک ساری به خاطر خطای شدید روی مهاجم پدیده ساری کارت زرد داد.

با توجه به تساوی به دست آمده در این بازی در حال حاضر پدیده ساری صاحب 11 امتیاز و داروسازی وتاک ساری نیز 10 امتیازی شد و به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول هشت تیمی این رقابت‌ها جای گرفتند.

در این بازی محمدرضا حسین‌زاده و حسن حسن‌زاده به ترتیب به عنوان نماینده فدراسیون و هیئت فوتبال استان و همچنین مهدی کهن‌روز نیز به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این بازی بود.

علیرضا هدایتی به عنوان داور وسط در این بازی به همراه علی‌اصغر افروزه، سید محمد طبری و علی محمدی امر قضاوت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول