اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور

تیم یاسین فولاد قزوین راهی مرحله پلی آف شد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین در پایان دور مقدماتی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور با شکست میهمان خود راهی مرحله پلی آف شد.

تیم یاسین فولاد قزوین راهی مرحله پلی آف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین در ادامه هفته دهم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در سالن شهید بابایی قزوین مقابل تیم ثامن خراسان قرار گرفت که در پایان با نتیجه 74 بر 62 موفق شد میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین با این نتیجه ضمن این که موفق شدند پنجمین پیروزی خود را در این مسابقات کسب کنند با 15 امتیاز به عنوان تیم چهارم گروه دوم این مسابقات توانستند جواز حضور در جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها را نیز به دست آورند.

شاگردان امید حمیدی که هفته گذشته هم در جریان رقابت‌های هفته نهم این مسابقات موفق شده بودند تیم کیان تهران صدرنشین لیگ را در سالن شهید بابایی با شکست بدرقه کنند با پیروزی مقابل تیم ثامن خراسان ثابت کردند برد آنان مقابل تیم کیان تهران اتفاقی نبوده است.

تیم یاسین فولاد قزوین که نخستین فصل حضور خود را در لیگ برتر باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند اگر چه در دور رفت از پنج بازی خود چهار دیدار را مقابل رقیبان با شکست واگذار کرده بود اما در دور برگشت توانست عکس آن را تکرار کند و چهار پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود به ثبت برساند.

امید حمیدی این مربی جوان که در دور رفت با توجه به نتایج ضعیف شاگردانش مورد انتقاد قرارگرفته بود در پایان دیدارهای دور برگشت اثبات کرد که اگر چه جوان است اما در صورت بها و توجه بیشتر می‌تواند توانایی‌های خود را بیشتر به رخ حریفان بکشد.

حمیدی که از مربیان باهوش و جوان استان قزوین محسوب می‌شود سال گذشته در جریان برگزاری رقابت‌های قهرمانی بسکتبال نونهالان کشور توانست تیم بسکتبال نونهالان استان را برای نخستین‌بار قهرمان ایران کند که این امر برای ورزش بسکتبال استان اتفاقی بزرگ محسوب می‌شود.

تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین که در نیم فصل نخست این رقابت‌ها با ترکیبی کامل از بازیکنان بومی مقابل رقیبان به میدان رفته بود در آغاز نیم فصل دوم با استفاده از ترکیب چند بسکتبالیست غیربومی توانست روند موفقیت‌آمیزی مقابل رقیبان داشته باشد.

انتهای پیام/77004/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول