اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل صدا و سیمای فارس

سامانه تلویزیون دیجیتال کازرون افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سامانه تلویزیون دیجیتال کازرون با 18 کانال تلویزیونی و 16 کانال رادیویی با اعتباری بیش از 8 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سامانه تلویزیون دیجیتال کازرون افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، امام جمعه کازرون در مراسم بهره‌برداری از تلویزیون دیجیتال کازرون که شنبه‌شب با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، نماینده و مسئولان شهرستان کازرون و خانواده‌های معظم شهدا در تالار مردانی این شهر صورت گرفت، در سخنانی اظهار داشت: صدا و سیما به عنوان تریبون ملی، در معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به جوامع بشری خوب عمل کرده و از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

حجت‌الاسلام محمد خرسند تکریم، رشد و ارزش دادن به انسان‌ها را از افتخارات بزرگ رسانه ملی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: در دنیا این مقوله توسط رسانه‌ها کمتر دیده می‌شود بلکه بیشتر انسان را به طرف تمایلات حیوانی و مسائل شهوانی تحریک کننده سوق می‌دهند.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری صدا و سیما زبان و چهره نظام است بنابراین، این رسانه رسالت خطیری بر گردن دارد و باید در کیفیت تولیدات فرهنگی خود دقت بیشتری داشته باشد.

امام جمعه کازرون در ادامه، خدمات ارزنده صدا و سیما در دفاع از ارزش‌های اسلامی و معنویت و ترویج آن در سطح دنیا را ستود و خاطرنشان کرد: صدا و سیما در سطح ملی و داخلی به ویژه در انعکاس آداب و رسوم، سنن و فرهنگ مختلف مردم شهرستان‌ها و نیز در ایجاد فضایی شاد و مفرح برای بینندگان باید توجه ویژه‌ای داشته باشد.

خرسند با اشاره به اینکه مردم ساعات بسیاری از وقت خود را پای تلویزیون سپری می‌کنند، تصریح کرد: این بهترین فرصتی است که نصیب صدا و سیما شده که از آن در راستای ترویج اخلاق اسلامی و توجه به موضوعات مهمی از جمله انضباط اجتماعی، رعایت حقوق یکدیگر، اعتماد به نفس، حق‌طلبی و حق‌گویی و پرهیز از مصرف‌زدگی بپردازد. ‌

وی از مسئولان و دست‌اندرکاران صدا و سیما خواست که بیشتر برنامه‌های خود را به طرف شعار امسال (تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی) سوق دهند تا فرهنگ تولید و سرمایه‌گذاری در کشور نهادینه شود.

امام جمعه کازرون از دست‌اندرکاران بخش خبر صدا و سیمای مرکز فارس در کنگره سلمان فارسی و کنگره فاتحان سوسنگرد در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: مردم شهرستان کازرون از صدا و سیمای استان فارس انتظار دارند که در تولید برنامه‌های خود بیشتر به آداب و رسوم منطقه و فرهنگ، تاریخ و سوابق انقلابی آنان بپردازد.

خرسند در پایان از راه‌اندازی دفتر خبری مرکز خبر در شهرستان کازرون با همکاری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان و مدیرکل صداو سیمای فارس در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول