اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی زنجان

مرحله نخست لیگ سپک تاکرا با شناخت تیم‌های برتر پایان یافت

خبرگزاری فارس: مرحله نخست لیگ سپک تاکرا با شناخت تیم‌های برتر در زنجان به کار خود پایان داد.

مرحله نخست لیگ سپک تاکرا با شناخت تیم‌های برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرحله نخست لیگ‌های کشوری سپک تاکرا به میزبانی زنجان با اعلام برترین‌های  این رشته به کار خود پایان داد. 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ سپک تاکرای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات لیگ سپک تاکرا در سه بخش لیگ برتر، دسته یک و دسته 2 به مدت 2 روز و به میزبانی شهر زنجان برگزار شد.

پیام شیرعلی افزود: این رقابت‌ها در دو سالن پیام‌نور زنجان و هاکی و هندبال مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و در 2 بخش رگو و دبل برگزار شد.

وی گفت: در مسابقات لیگ برتر سپک تاکرا در بخش رگو کرمانشاه با 12 امتیاز اول، کالسیمین زنجان با 10 امتیاز دوم و مرکزی با 8 امتیاز سوم و در بخش دبل مرکزی با 12 امتیاز اول، زنجان با 10 امتیاز دوم و کرمانشاه با 8 امتیاز سوم شد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ سپک تاکرای کشور در ادامه افزود: در مسابقات لیگ دسته یک کشور نیز در بخش رگو، تیم فارس با 15 امتیاز در رتبه اول جدول رده‌بندی ایستاد، تهران با 13 امتیاز دوم و سیستان و بلوچستان با 11 امتیاز سوم شد و در بخش دبل نیز فارس با 15 امتیاز در جایگاه اول، تهران با 13 امتیاز دوم و مازندران با 9 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات لیگ دسته 2 در بخش رگو سه تیم اول هر سه هفت امتیازی شدند، افزود: این تیم‌ها بر اساس تفاضل گل اول تا سوم جدول رده‌بندی شدند که در بخش رگو موسسه آموزش عالی روزبه زنجان با تفاضل گل مثبت 4 در رتبه اول قرار گرفت و تیم‌های خراسان و کرمان به ترتیب با تفاضل گل مثبت 3 و مثبت 2 در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

شیرعلی تصریح کرد: در بخش دبل لیگ دسته 2 کشور نیز کرمان 9 امتیازی شد و در جایگاه نخست جدول قرار گرفت و تیم‌های موسسه آموزش عالی روزبه و خراسان به ترتیب با 7 و 5 امتیاز دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها نخستین مرحله مسابقات لیگ سپک تاکرای کشور بود، افزود: مرحله بعدی اواخر دی ماه و یا اوایل بهمن به میزبانی یکی از استان‌های قزوین، کرمانشاه و یا مازندران که اعلام آمادگی کرده‌اند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول