اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

بصیرت چراغ راه آینده ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بصیرت چراغ راه آینده این ملت است و به لطف خدا اکثریت ملت ایران بصیرند و می‌دانند در مواقع لزوم چگونه باید از انقلاب، دین و ولایت دفاع کنند.

بصیرت چراغ راه آینده ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان بعدازظهر امروز در همایش بزرگ 9 دی در شلمزار، اظهار داشت: توطئه‌های منافقین، بحث رفراندوم جمهوری اسلامی، ترور شخصیت‌های بزرگ نظام، استفاده از فرزندان منحرف مسئولین بخشی از نقشه‌های استکبار برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی با همکاری عوامل داخلی آنها بود.

وی راه انداختن کودتای نوژه، ناتوی فرهنگی و فتنه 88 را از دیگر برنامه‌های دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: فتنه 88، فتنه بسیار پیچیده‌ای بود و ابعاد مختلفی داشت.

کریمیان با اشاره به سخنان سناتور مکی کاندیدای رئیس جمهوری در سال 2004 میلادی و اشاره وی به جنبش سبز گفت: از همان سال آنها برنامه داشتند و با تاسیس دفاتر ویژه برای نشر فتنه در لبنان و ایران به دنبال یارگیری و جذب نیرو از اقشار مختلف مردم بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری فعالیت 17 سفارت‌خانه از کشورهای غربی در ایام فتنه را محور سوم دفاتر و موسسه‌های ویژه فتنه گری در ایران عنوان و ابراز داشت: نهم دی، حماسه‌ای است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی به طور خاص سبب تقویت جایگاه ولایت در قلب مردم ایران شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با بصیرت، گفت: بصیرت چراغ راه آینده این ملت است و به لطف خدا اکثریت ملت ایران بصیرند و می‌دانند در مواقع لزوم چگونه باید از انقلاب، دین و ولایت دفاع کنند.

کریمیان افزود: پس از حماسه نهم دی، دشمنان ایران اسلامی به جان هم افتادند و خداوند مکر دشمنان را به خودشان برگرداند و امروز می‌بینیم که برخی کشورهای غربی بکلی ورشکست شدند.

انتهای پیام/68001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول