اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس:

بصیرت تشخیص دادن پوسته از باطن است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: 9 دی تجلی حرکت مردم از ظاهر به باطن در انقلاب اسلامی بوده و بصیرت تشخیص دادن پوسته از باطن است.

بصیرت تشخیص دادن پوسته از باطن است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی ظهر امروز در همایش 9 دی روز تجلی بصیرت، پایداری و بیعت با رهبری در مسجد باقرالعلوم (ع) نیشابور، اظهار کرد: در انقلاب سال 57 مردم از استکبار به طرف مردم‌سالاری حرکت کردند و در انقلاب دوم مردم به دنیا گفتند که حکومت اسلامی را می‌خواهند.

عضو هیئت فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با بیان اینکه خوارج نهروان در تشخیص باطن حقیقت گیر کرده بودند و به همین دلیل امام خود را تنها گذاشتند، تصریح کرد: اما نهروان در ایران اسلامی و حکومت امام خمینی«ره» اتفاق نیفتاد و ملت ایران در 9 دی‌ماه ثابت کرد اگر در دوره حضرت علی(ع) و امام حسین (ع) بودند، امام خود را تنها نمی‌گذاشتند.

قاضی‌زاده گفت: ملت نشان داد که در برابر طلحه و زبیر، خوارج نهروانی پیشانی پینه‌بسته، نماز شب‌خوان‌ها و کسانی که قرآن به سر نیزه‌ها گرفتند، اشتباه نکردند و هزار و چهارصد سال حسرت خود را جبران کردند.

او نسبت به برخورد قانونی با سران فتنه و همچنین مهدی و فائزه‌ هاشمی‌رفسنجانی، تاکید کرد: همه باید در برابر قانون یکسان باشند و همان برخورد با دیگران باید با این دو آقازاده نیز صورت گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: در فتنه، اصول‌گرایان دارای اختلاف بودند و بسیاری از آنان سکوت و یا حتی با فتنه‌‌گران همراهی و مصاحبه نیز کردند و همین‌ها اسمشان اصول‌گرا است.

قاضی‌زاده با اشاره به انتخابات رئیس جمهور و وحدت اصول‌گرایان در این انتخابات، یادآور شد: امکان گزینه واحد توسط اصول‌گرایان غیر ممکن است.

وی جزای نهایی عمل فتنه‌گران را در روز قیامت دانست و بیان کرد: برای عده‌ای از فتنه‌گران که سبب ریخته شدن خون‌های بی‌گناه زیادی شدند و بزرگ‌ترین نقطه قوت انقلاب و حضور مردم را به بازی گرفتند، اعدام هم کم است.

انتهای پیام/70002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول