اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

خدامحوری سبب مصون ماندن از فتنه‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: خدامحوری و تکلیف‌گرایی از دچار شدن آحاد جامعه به لغزش و انحراف در فتنه‌ها پیشگیری می‌کند.

خدامحوری سبب مصون ماندن از فتنه‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: 9 دی، یادآور حماسه عظیم ملت ایران و تجلی بصیرت آنان در میثاق با ولایت است که توطئه‌های دشمنان را برای به زانو درآوردن نظام مقتدر اسلامی، خنثی کرد.

وی افزود: حرکت خودجوش مردم در این روز که برخاسته از اعتقاد عمیق و راسخ آنان به خدا، پیامبر اسلام (ص)، اهل‌بیت (ع) و ولی فقیه زمان بود، شکست جریان فتنه و ماندگاری این حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی را به دنبال داشت.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: از آنجا که دشمن همواره در حال طراحی توطئه برای به چالش کشاندن نظام اسلامی است، حضور همراه با بصیرت مردم در صحنه همچون گذشته، ناکامی و شکست نظام سلطه و استکبار را در دستیابی به اهداف پلید خود در قبال جمهوری اسلامی ایران سبب خواهد شد.

وی تاکید کرد: بی‌شک حرکت در مسیر رهبری و تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت به عنوان سکاندار انقلاب شکوهمند اسلامی و قطب‌نمای نظام، پیروزی نظام اسلامی بر تمامی مشکلات و چالش‌ها و نیل به اهداف متعالی نظام را تضمین می‌کند.

فروزان‌مهر با بیان اینکه خدامحوری و تکلیف‌گرایی از دچار شدن آحاد جامعه به لغزش و انحراف در فتنه‌ها پیشگیری می‌کند، تصریح کرد: شناخت دوست و دشمن، درک موقعیت، عمل به تکلیف و پایداری در مسیر حق، فلاح و رستگاری جامعه را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/70019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول