اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت توزیع نیروی برق اراک:

رعایت مقررات ایمنی در حین کار امری ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اراک بر لزوم توجه به مقررات ایمنی تأکید کرد و گفت: رعایت مقررات ایمنی در حین کارکردن امری بسیار مهم و ضروری و از کارکردن هم واجب‌تر است.

رعایت مقررات ایمنی در حین کار امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حسین شمسی پیش از ظهر امروز در همایش پیمانکاران خط سرد و گرم فعال در حوزه صنعت برق اظهار داشت: تقویت فرهنگ ایمنی یکی از نمودهای عملیاتی فرهنگ صنعتی کارکردن است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی در هنگام کار کردن از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری می‌کند که باید در این زمینه فرهنگ ‌سازی شود.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اراک با اشاره به نقش مهم شرکت‌های پیمانکاری در صنعت برق استان بیان کرد: شرکت‌های پیمانکاری بازوان مدیران صنعت برق هستند و با نقش ارزنده‌ای که دارند می‌توانند موجب افزایش کیفیت خدمات به مشتریان شوند.

شمسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری این همایش بیان کرد: این همایش با هدف ارتقاء و فرهنگ عمومی، صیانت از نیروی کار، استراتژی‌های مدیریتی و آشنایی پیمانکاران با قوانین و مقررات و ایمنی پیمانکاران برگزار شده است.

مسئول ایمنی مدیریت توزیع برق شهرستان اراک نیز با بیان اینکه تامین برق مطمئن و توزیع آن بدون همت متخصصان صنعت برق امکان‌پذیر نیست، گفت: تأمین برق مطمئن نیازمند همکاری و همدلی و همسویی متخصصان صنعت برق، کارکنان و پیمانکاران و مشتریان است.

حسین شیرازی با تأکید بر اهمیت توجه به رعایت نکات ایمنی اظهار داشت: بسیاری از حوادث ناشی از کار به دلیل عدم آشنایی لازم کارگران با اصول اولیه و فنی شغل خود اتفاق می‌افتد که مدیران باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی زمینه آشنایی کارگران با این اصول را فراهم سازند.

انتهای پیام/87001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول