اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برف‏روبی شهرداری دماوند:

برف‏روبی معابر منتهی به مراکز امدادی دماوند در اولویت است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برف‏روبی شهرداری دماوند گفت: معابر اصلی، بلوارها، مقابل بیمارستان‌ها، واحدهای امدادی، مدارس و نقاط پرتردد و حادثه‏خیز شهر دماوند در اولویت برف‏روبی هستند.

برف‏روبی معابر منتهی به مراکز امدادی دماوند در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، سیدکمال‏ سادات با اشاره به بارش برف در دماوند گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ وضع هوا و کسب اطلاع از بارش برف توسط سازمان هواشناسی از نخستین ساعات بارش برف تمام نیروهای ستاد برف‏روبی شهرداری به منظور پاکسازی معابر و نقاط اصلی شهر در ایستگاه‏ها حاضر و مشغول به ارائه خدمات شدند.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‏های مستقر در سه منطقه جمعیتی مشاء، دماوند و گیلاوند از همان ابتدای بارش فعال بوده‏اند و به طور وی‍‍ژه در این ساعات خدمت‌رسانی کردند.

مسئول ستاد برف‏روبی شهرداری دماوند ادامه داد: از چند ماه گذشته کیسه‌های نمک در تمام نقاط سطح شهر به ویژه در نقاط شیب‌دار، حساس، چهارراه‌ها و پل‌هوایی‌ها تعبیه شد تا در صورت بارش برف بتوان از آنها استفاده کرد.

وی اولویت اصلی شهرداری را پاکسازی نقاط حساس دانست و گفت: معابر اصلی، بلوارها، مقابل بیمارستان‌ها، واحدهای امدادی، مدارس و نقاط پرتردد و حادثه‏خیز شهر دماوند در اولویت برف‏روبی هستند.

سادات با اشاره به اینکه برف موهبتی الهی است، از شهروندان خواست از این موهبت به درستی استفاده کنند و از آن لذت ببرند.

وی ضمن ابراز خرسندی از توجه و همکاری شهروندان در پاکسازی معابر در سال‌های گذشته عنوان کرد: در حال حاضر نیز بدون کمک شهروندان و با توجه به امکانات شهرداری نمی‌توان به شکل موردپسند به شهروندان خدمت‌رسانی کرد و خدمت‌رسانی مطلوب‌ در گروی مشارکت شهروندان به وی‍ژه در زمان‌های حساس است.

مسئول ستاد برف‏روبی شهرداری دماوند گفت: شهروندان در برخی از نقاط شهر که کیسه‌های نمک وجود ندارد، می‌توانند از کیسه‌های نمک موجود در نزدیک‌ترین محل به خود استفاده کنند و یا در صورت نیاز با شماره تلفن 137 در هر زمان از شبانه‌روز تماس بگیرند تا خدمت‌رسانی لازم انجام شود.

انتهای پیام/25683‌/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول