اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت

لیگ تیراندازی اهداف ثابت گیلان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های نخست لیگ تیراندازی اهداف ثابت گیلان در رشت برگزار شد.

لیگ تیراندازی اهداف ثابت گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسابقات مذکور در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت و با نام «وداع با محرم‌الحرام» برگزار شده است، در بخش تیمی آقایان این رقابت‌ها در رشته تفنگ بادی تیم‌های جماران ملوان جوان با 799 امتیاز، هیئت تیراندازی ماسال با 718 امتیاز و سهند ملوان جوان با 759 امتیاز مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

در بخش تیمی بانوان نیز تیم‌های هدف با 550 امتیاز، ایثار هدف با 512 امتیاز و ملوان جوان با 491 امتیاز به مقام‌های نخست تا سوم رسیدند.

در رشته تپانچه تیمی آقایان، تیم‌های جماران ملوان جوان با 777 امتیاز، ناجا با 773 امتیاز و سهند ملوان جوان با 759 امتیاز عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان، تیم‌های ملوان جوان با 508 امتیاز، هیئت تیراندازی تالش با 495 امتیاز و باشگاه هدف با 486 امتیاز مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در بخش انفرادی تپانچه آقایان، مجید تقی‌زاده، علی مهدوی و محسن بارگاهی و در بخش تفنگ بادی انفرادی آقایان نواب وثوق، رجب میرزا باقری و مرتضی رضایی حائز رتبه‌های برتر شدند.

در بخش انفرادی بانوان نیز در رشته تپانچه، معصومه آقایی، معصومه میرصمدی و مریم قربانی و در رشته تفنگ بادی سمیه نجفی، مرضیه نیازمند و آرزو تراب‌زاده مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول