اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام:

مشکل اساسی استکبار با ایران ماهیت دینی حاکم بر انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اساسی استکبار با ایران ماهیت دینی حاکم بر انقلاب اسلامی است.

مشکل اساسی استکبار با ایران ماهیت دینی حاکم بر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد شوهانی صبح امروز در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: مشکل اصلی استکبار جهانی با ایران در ماهیت انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این دشمنی نیز از ابتدای پیدایش و ظهور انقلاب در کشور ایران اسلامی شروع شده و هرساله با ترفند‌های جدیدی استمرار یافته است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ماهیت انقلاب اسلامی این است که با تکیه بر مردم و ولایت فقیه در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کند.

شوهانی تصریح کرد: دشمن هم به خوبی این موضوع مهم را دریافته و قصد دارد با ترفند‌های جدید در راستای تضعیف نظام و انقلاب تلاش کند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: اوج این ترفندها و توطئه‌چینی‌ها موضوع فتنه 88 است.

وی با اشاره به برخورد دوگانه استکبار با انقلاب اسلامی ایران و دیگر انقلاب‌های منطقه، ادامه داد: این دوگانگی کاملاً نشانگر توطئه کشورهای استعمارگر بر علیه ایران اسلامی است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ملت هوشیار ایران اسلامی و درایت رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

شوهانی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در 9 دی 88 با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سراسر کشور نه بزرگی به دشمنان داخلی و خارجی گفتند.

انتهای پیام/2246/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول