اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی

جشنواره مردمی عمار اصفهان؛ سکوتی که صدای انتقاد را برانگیخت

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره مردمی عمار اصفهان از دو روز گذشته آغاز به کار کرده اما عدم برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی مناسب در این جشنواره مورد انتقاد مردم نیز واقع شده است.

جشنواره مردمی عمار اصفهان؛ سکوتی که صدای انتقاد را برانگیخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جشنواره مردمی عمار از روز پنجشنبه در مسجد فرشته اصفهان آغاز به کار کرد.

در اکران عمومی جشنواره عمار در اصفهان، «انیمیشن پرواز تا بی‎نهایت»، «مستند کوچه مقدس»، «مستند آخوند چینی دات کام» در روز اول، «انیمیشن نبرد خلیج فارس»، «انیمیشن آنها زنده‌اند»، «مستند اخراجی‌ها 4» در روز دوم اکران شده است و «انیمیشن نقطه نهایی»، «مستند سی سال زندگی با صد بند» و «مستند ننه قربون» در روز سوم اجرا می‎شود.

تاکنون پر مخاطب‎ترین فیلم سومین جشنواره عمار در اصفهان، «آخوند چینی دات کام» بوده است.

شاهین شهر، فلاورجان، شهرضا، کاشان، لنجان، سمیرم، خوانسار، خمینی‎شهر و برخی مساجد و پایگاه‎های بسیج اصفهان میزبان جشنواره مردمی فیلم عمار هستند که تاکنون تنها مسجد فرشته اصفهان موفق به اکران عمومی شده است و سایر شهرستان‎ها هنوز موفق به دریافت فیلم‎های سومین جشنواره عمار و اکران عمومی نشده‎اند.

برنامه برخی از پایگاه‎های بسیج مردمی در اصفهان نیز که برای اکران عمومی اعلام آمادگی کردند، در هاله‎ای از ابهام است، در صورتی که بسیاری از استان‎های میزبان این جشنواره از هفته‎های گذشته لیست برنامه‎های اکران خود را دریافت اطلاع‌رسانی عمومی کردند.

با توجه به فیلم‎های پذیرفته شده در جشنواره مردمی عمار انتظار می‎رفت، اکران فیلم‎ها با استقبال زیاد مردم مواجه شود که به دلیل عدم اطلاع‌رسانی مناسب در سطح شهر و رسانه‎های استانی استقبال در سطح قابل قبول نبوده است؛همچنین این عدم اطلاع‌رسانی و برگزاری سومین جشنواره فیلم عمار در سکوت رسانه‎ای مورد انتقاد مردم نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول