اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: جشنواره فیلم عمار امروز همزمان با سایر استان‌های کشور در چهارمحال و بختیاری فعالیت خود را آغاز است.

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول برگزاری جشنواره فیلم عمار در آیین برگزاری این جشنواره به فرایند شکل‌گیری جشنواره فیلم عمار، اظهار داشت: این جشنواره در یک فرایند طبیعی و بعد از جریان فتنه 88 در جریان فیلم‌سازی نسل سوم انقلاب و با یک جوشش و انگیزش جدید شکل گرفت.

مهرداد باقری افزود: جشنواره فیلم عمار، نقطه تلاقی رسانه‌ها و مخاطب عام با جریان جدید فیلم‌سازی انقلاب اسلامی است که متاسفانه به شدت مورد بی‌توجهی، بی‌اعتنایی و انکار رسانه‌ها و محافل هنری و سینمایی نخبگانی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم عمار گام بسیار بلند در راستای اعتلای سینمای متعهد است، تصریح کرد: با توجه به اینکه امروزه تقابل هنر متعهد با هنر روشنفکری خیلی جدی‌تر شده است، شکل‌گیری جشنواره‌هایی چون فیلم عمار یکی از ضرورت‌هاست.

مسئول جشنواره فیلم عمار با اشاره به موضوعات این جشنواره، اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی، نقد درون گفتمانی، آرمان‌های انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی، بیداری اسلامی، فتنه سال 88 و جنگ نرم از موضوعات مهم این جشنواره است.

باقری افزود: این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می‌شود که در بخش مسابقه آثار در قالب‌های مستند، داستانی کوتاه و بلند، انیمیشن، نماهنگ، فیلمنامه، پژوهش‌ها، نقدها و یادداشت‌های سینمایی پذیرفته ‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‎توانند اخبار و برنامه‌های اکران آثار در چهارمحال و بختیاری را می‌توانند از وبلاگ استانیwww. ammarchb.blogfa.com  دریافت کنند.

باقری بر ضرورت حمایت بیش از پیش از جشنواره فیلم عمار تاکید کرد و افزود: امکانات ما در برگزاری جشنواره فیلم عمار با یک فاصله زیاد از اکثر جشنواره‌های دیگری که در کشور برگزار می‌گردد کمتر بوده است و امید می‎رود این حمایت‌ها بیش از گذشته شود.

انتهای پیام/68006/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول