اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرای جشنواره عمار در دبیرستان حضرت نرگس آبادان:

مسئولان جشنواره عمار را حمایت کنند / زمینه‌های تولید آثار فراهم شود

خبرگزاری فارس: مسئول اجرای جشنواره عمار در دبیرستان حضرت نرگس آبادان گفت: مسئولان باید جشنواره مردمی عمار را بیش از پیش حمایت کرده و در راستای هموار کردن زمینه‌های افزایش تولیدات و آثار این جشنواره همت بیشتری به خرج دهند.

مسئولان جشنواره عمار را حمایت کنند / زمینه‌های تولید آثار فراهم شود

زهرا فوارغ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: جشنواره مردمی عمار از سوم تا نهم دی‌ماه سال جاری در شهرها و روستاهای سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: این شهرستان نیز همگام با سایر شهرهای کشور در برگزاری جشنواره مردمی عمار همت کرده و در برخی مدارس و همچنین حوزه علمیه فاطمه زهرا(س) اقدام به برگزاری و اکران فیلم‌های شرکت کننده کرده است.

مسئول اجرای جشنواره مردمی عمار در دبیرستان حضرت نرگس و نمونه دولتی فدک آبادان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل امتحانات، تاکنون دو فیلم در این دبیرستان اکران شده و دانش‌آموزان را به تماشا و استقبال دعوت کرده است.

وی با اشاره به اینکه گنجایش سالن برگزاری جشنواره بیش از 300 نفر است، گفت: تعداد دانش‌آموزان این دبیرستان 147 نفر بوده و البته سالن برگزاری جشنواره عمار برای مدعوین بیشتر از انتظار نیز بوده است.

 

فوارغ در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان با بیان اهداف برگزاری چنین جشنواره‌ای اظهار کرد: این مهم در راستای ارتقای سطح آگاهی و معلومات سنین مختلف جامعه از مسائل روز بوده که البته تاکنون اهداف مورد نظر را به خوبی نیز محقق کرده است.

وی اضافه کرد: نیاز است که در سال‌های آتی اطلاع‌رسانی به شکل مطلوب‌تری صورت گیرد زیرا آثار شرکت کننده در این جشنواره تولیدات مردمی است.

مدیر دبیرستان حضرت نرگس و نمونه دولتی فدک آبادان همچنین عنوان کرد: مسئولان باید جشنواره مردمی عمار را بیش از پیش حمایت کرده و در راستای هموار کردن زمینه‌های افزایش تولیدات و آثار این جشنواره همت بیشتری به خرج دهند.

وی در پایان گفت: جشنواره مردمی عمار برای سومین سال متوالی‌ست که در کشور برگزار می‌شود و یکی از بارزترین خصیصه‌های آن ارتقای آگاهی سنین مختلف جامعه با تولید آثار حتی در بخش انیمیشن و کودک است.

انتهای پیام/ 72001/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول