اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه قم:

عمارها از انقلاب و رهبری دفاع می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: دشمنان باید بدانند عمارهایی هستند که از رهبری، نظام و تمامیت ارضی این انقلاب دفاع می‌کنند.

عمارها از انقلاب و رهبری دفاع می‌کنند

گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام سید‌کمال حسینی، پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی بسیجیان و برگزاری سومین جشنواره مردمی فیلم عمار در سالن ارشاد نکا افزود: قرآن، دین و احادیث و روایات جایگاه بالایی برای بصیرت قائل است چرا که اگر جامعه دارای بصیرت نباشد از خاندان نبوت، دشمن نبوت برمی‌خیزد.

وی ادامه داد: خروجی جامعه‌ای که بدون بصیرت دینی باشد، خوارج نهروان خواهد بود که تباهی جامعه را در پی دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر فرد و جامعه‌ای فاقد بصیرت باشد تبعات فراوانی دامنگیرش می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: جامعه بدون بصیرت اثرات منفی بر جای می‌گذارد و اگر در جامعه‌ای افراد با بصیرت نباشند انسان‌های ناشایست بر سر کار آمده و انسان‌های شایسته به‌کارگیری نمی‌شوند.

وی تاکید کرد: بعد از رحلت پیامبر نیز به دلیل بی‌بصیرتی جامعه، فرد شایسته‌ای چون علی(ع) کنار گذاشته شد و منصب به دست نااهلان سپرده شد.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: در جامعه بی‌بصیرت انسان‌های ناشایست بر سر کار آمده، ضد ارزش‌ها جایگزین ارزش‌ها می‌شود، با مسلمات دین بازی می‌شود و جامعه در جهل و نادانی فرو می‌رود.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: در جامعه بی‌بصیرت، از خاندان نبوت دشمن نبوت برمی‌خیزد همچنانکه پسر نوح در خاندان نبوت بود اما علیه پدرش برخاست و ابولهب نیز عمومی پیامبر بود و از ایشان و نبوت حمایت نکرد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: در این فتنه دشمن به فکر کمرنگ کردن ولایت و تضعیف رکن رکین ولی فقیه بوده است.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: تضعیف بنیانگذار نظام و اهداف بلند انقلاب از دیگر برنامه‌های دشمن در این تراژدی بوده است که با حرکت انقلابی مردم و رهبری ولی فقیه ریزش کردند و به بن‌بست رسیدند.

وی ادامه داد: ملت ما در همیشه ایام در حال آزمایش است و با توجه به اینکه در آینده انتخابات را در پی داریم باید هوشیارتر وارد عمل شویم چرا که دشمن از هم‌اکنون وارد کار شده است تا جامعه و نظام و رهبری را تخریب کند.

وی بیان داشت: همه دشمنان باید بدانند که اگر نقشه‌ای در سر دارند خاموش باشند چرا که عمارهای دیگری در راه هستند که از رهبری، نظام و تمامیت ارضی این انقلاب دفاع می‌کنند و به نوعی " ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند".

انتهای پیام/86002/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول