اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری جشنواره عمار در جنوب غرب کشور:

مسئولان برای برگزاری جشنواره عمار همکاری نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری جشنواره عمار در جنوب غرب کشور گفت: مسئولان برای برگزاری جشنواره عمار همکاری نمی‌کنند و در بسیاری از شهرها برای نمایش فیلم‌ها با مشکل مواجه شده‌ایم.

مسئولان برای برگزاری جشنواره عمار همکاری نمی‌کنند

محمد نوروزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: مسئولان همکاری پررنگی با برگزار کنندگان جشنواره مردمی عمار نمی‌کنند و به این دلیل در بسیاری از شهرها برای اکران فیلم‌های جشنواره به مشکل برخورده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات در حال افزایش است، افزود: برای دین مسئولان و برگزاری جشنواره به درهای بسته برخورده‌ایم و به این دلیل در برخی شهرهای جنوب غرب کشور امکان برگزاری این جشنواره وجود ندارد.

مسئول برگزاری جشنواره عمار در جنوب غرب کشور خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی برای اکران فیلم‌ها در برخی شهرها با مسئولان حوزه هنری برای اکران در سینماها هماهنگی انجام شده است ولی مسئولان حوزه هنری در این باره برای اختصاص سانس سینماها طلب وجوهاتی کرده‌اند که امکان پرداخت آن از سوی برگزار کنندگان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این جشنواره نیاز به حمایت مسئولان داریم، افزود: در ابتدا مسئولان را جزئی از مردم دانستیم ولی در شرایط کنونی متوجه شده‌ایم که اشتباه کرده‌ایم و مسئولان نمی‌خواهند جزئی از مردم باشند.

نوروزپور با اشاره به اینکه از توان مسئولان و نهادهای دولتی مایوس شده‌ایم، خاطرنشان کرد: از توان مسئولان مایوس شده‌ایم و تنها به یاری مردم در بسیاری از شهرهای کشور در حال برگزاری این جشنواره هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم در این باره سنگ تمام گذاشته‌اند، افزود: مردم در بسیاری از شهرهای جنوب غرب کشور به یاری برگزارکنندگان آمده‌اند و به این دلیل تا حدی در شهرهای استان‌های جنوب غرب کشور مشکلات در حال برطرف شدن است.

نوروزپور با اشاره به اینکه درخواست‌ها برای اکران فیلم‌ها در شهرها در حال افزایش است، گفت: نمی‌توان در این باره آمار خاصی ارائه کرد و باید منتظر برگزاری کامل جشنواره بود.

مسئول برگزاری جشنواره عمار در جنوب غرب کشور تاکید کرد: در بسیاری از شهرهای جنوب غرب کشور مردم خود به صحنه آمده‌اند و همکاری هنرمندان در این باره بسیار خوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل فرارسیدن ایام 9 دی سومین جشنواره مردمی فیلم عمار در کشور در حال برگزار است.

انتهای پیام/72006/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول