اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی فارس:

هرگز نمی‌گذاریم پرچم امام (ره) به دست نااهلان بیفتد

خبرگزاری فارس: انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی فارس با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی اعلام کرد که هرگز اجازه نمی‌دهیم پرچمی را که به دست امام امت برافراشته شده است، به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

هرگز نمی‌گذاریم پرچم امام (ره) به دست نااهلان بیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی استان فارس ضمن تبریک سالروز حماسه 9 دی آمده است: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، «9 دی در تاریخ ماندگار است و همین حضور در صحنه بوده که انقلاب را حفظ کرده و توان سران استکبار را گرفته است که بخواهند بر ملت ایران غلبه کنند.

در ادامه این بیانیه 9 دی به عنوان روز قهر خدا و خروش و غلبه غیرت عاشورایی بر اندیشه شیطانی دنیاپرستان و منافقان غرب زده نام برده شده و افزوده است: حضور خودجوش مردم در این روز نشان داد که این امت فریب فتنه‌گران و مدعیان دروغین اصلاحات را نمی‌خورند و اهانت به ساحت مقدس سیدالشهدا آن‌هم در روز عاشورا را بر نمی‌تابند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در 9 دی با حضور پرشور خود در سراسر کشور، توطئه‌های استکبار و وابستگان داخلی و خارجی آنها را نقش بر آب کردند و تصور دشمنان که فکر می‌کردند کار نظام تمام شده است به یاس و ناامیدی مبدل شد.

انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی استان فارس در بیانیه خود همچنین با بیان اینکه مردم شهیدپرور ایران اسلامی اثبات کردند خواهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه هستند، خاطرنشان کرده است: دشمنان نمی‌توانند بین مردم و ولایت جدایی بیاندازند و دیدیم این امت با حضور خود در 9 دی دست رد به سینه کسانی که در روز قدس با شعار انحرافی « نه غزه، نه لبنان ....» که دو روز قبل از آن از سوی وزارت امور خارجه اسرائیل به فتنه‌گران دیکته شده بود، زدند و اعلام حمایت گروه‌های ضد انقلاب، مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و انگلیس و مرتجعان منطقه از فتنه‌گران، بی‌نتیجه ماند.

انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی با اعلام اینکه جامعه ایثارگری، این سربازان امام زمان (عج) و رهروان ولایت تا جان در بدن دارند، دوشادوش ملت ایران آماده هرگونه جانفشانی در راه اسلام و نظام و ارزش‌های الهی هستند، تصریح کرده است: هرگز اجازه نمی‌دهیم پرچمی را که به دست امام امت و یاران باوفایش برافراشته و با خون‌های پاک شهیدان بسیاری آبیاری شده است، به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان شده است: ادامه راه شهیدان و حماسه‌سازان 9 دی با حفظ وحدت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی می‌کند و پرچم پرافتخار اسلام را بر بام منطقه و جهان به اهتزار در می‌آورد و چشم جهانیان به ظهور حضرتش روشن می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول