اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

دشمن از ایمان و بصیرت ملت ایران غافل است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: دشمن از ایمان و بصیرت ملت ایران غافل است.

دشمن از ایمان و بصیرت ملت ایران غافل است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز در همایش بزرگ ولایت‌مداران بصیر در آبپخش اظهار داشت: جریان حق‌طلبی منافع دشمنان را تهدید می‌کند و در طول تاریخ بشر شاهد تلاش‌های مکرر مستکبرین عالم برای مبارزه با حق و حق‌طلبی بوده‌ایم.

وی افزود: در طول تاریخ اسلام و در عهد رسول خدا (ص) آزار و اذیت‌های زیادی به پیامبر (ص) روا می‌داشتند و انواع جنگ‌هایی که علیه حضرت محمد (ص) شاهد بوده‌ایم، هیچ دلیل و علتی جز کم بصیرتی امت در عهد رسول‌الله (ص) ندارد.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: امیرالمومنان علی (ع) به خاطر بی‌بصیرتی امت عصر خود، 25 سال خانه‌نشینی را تحمل کردند و تنها به حفظ منافع مسلمین و جهان اسلام توجه داشتند.

خرم‌روز بیان داشت: در نهضت عاشورا به دلیل عدم شناخت از امام زمان خود مردم کوفه و عراق علیه امام حسین (ع) طغیان می‌کنند و آن امام همام و یاران باوفای ایشان را در صحرای کربلا به شهادت می‌رسانند.

وی با قرائت جمله "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" گفت: دشمن همیشه برای کم‌رنگ کردن و مقابله با جریان حق و اسلام ناب محمدی کوشیده و همه ما در هر مکان و موقعیتی موظف به حفظ بصیرت و پاسداری از اسلام و نظام اسلامی هستیم.

خرم‌روز با تاکید بر آنکه همیشه افراد بی‌بصیرتی هستند که مقابل جبهه حق و حقانیت ایستادگی می‌کنند، اذعان داشت: در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد بوده‌ایم که برخی افراد فریب‌خورده، امام (ره)، مقام عظمای ولایت و مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی را آزار داده‌اند.

وی متذکر شد: در جریان فتنه 88 فتنه‌گران می‌خواستند با جنگ نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط کنند که با بصیرت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی و بصیرت امت مسلمان ایران اسلامی تمام نقشه‌های فتنه‌گران نقش بر آب شد.

خرم‌روز تاکید کرد: هوشیاری مقام معظم رهبری همواره امت مسلمان ایران اسلامی را از گردنه‌های سخت تاریخ نجات داده و ملت ایران اسلامی باید همیشه گوش به فرمان رهبری باشند، تا هیچگاه خدشه‌ای به انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی وارد نشود.

بخشدار آبپخش 9 دی را روز تجدید بیعت مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: 9 دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود و باید آن را برگ زرینی از افتخارات ملت ایران اسلامی برشمرد.

خرم‌روز حماسه 9 دی ماه را آزمونی بزرگ برای امت مسلمان ایران اسلامی دانست و اذعان داشت: در روز 9 دی ملت ایران اسلامی با حضور بی‌نظیر خود درس بزرگی به جهانیان آموخت که این درس برگرفته از آرمان‌های عاشورا و اسلام است.

وی گفت: ولایت فقیه و وحدت ملی، سرمایه عظیم و پشتوانه بزرگ نظام و کشور است و این سرمایه مهم و اثرگذار باید همواره صیانت شود.

خرم‌روز تصریح کرد: دشمن که با تمام توان اهداف پلید خود را دنبال می‌کنند، از ایمان و بصیرت ملت ایران غافل است.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول