اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

دشمنان درصدد انتقام از ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان با بیان اینکه نباید از فتنه دشمن غافل شد، گفت: دشمنان و مخالفان نظام بعد از شکست خود در جریان حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی با ترفندها و برنامه‌های مختلف درصدد انتقام‌گیری از ملت ایران است.

دشمنان درصدد انتقام از ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم حماسه 9 دی را ایجاد کرد، اظهار داشت: دشمن با انواع و اقسام ترفندهای مختلف درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود ولی به خاطر اوج بصیرت مردم نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه «فتنه» به معنای آزمون و امتحان است، گفت: انسان در هر شرایطی مورد آزمون قرار می‌گیرد پس باید خود را به دین خدا مجهز کرده و با بصیرت، راه درست را در پیش بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: انسان باید آن قدر بصیر باشد که بداند خدای متعال با چه شیوه‌ای از وی امتحان می‌گیرد چرا که پروردگار بزرگ برای سنجش میزان ایمان بندگانش آن‌ها را در معرض آزمون‌های مختلف قرار می‌دهد و این وعده خداوند است.

وی با بیان اینکه نباید از فتنه دشمن غافل شد، تأکید کرد: دشمنان و مخالفان نظام بعد از شکست خود در جریان حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی با ترفندها و برنامه‌های مختلف درصدد انتقام‌گیری از ملت ایران است.

محمدی با بیان اینکه دوری از دین به معنای غرق شدن در گرداب فتنه است، اظهار داشت: شیاطین برای هر یک از افراد شیوه‌ خاصی از فتنه را پیچیده‌اند تا آن‌ها را از راه دین جدا کنند، پس لازم است مراقب و هوشیار بود.

وی تبعیت از ولایت را عامل عبور از فتنه‌ها دانست و افزود: باید خود را به نیروی ایمان تجهیز کرده و همواره تابع خواسته‌ها و منویات رهبری باشیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه به گفته برخی بزرگان فتنه هشت ماه سال 88 بسیار سخت‌تر از هشت سال جنگ تحمیلی بود، اظهار داشت: در این هر دو آزمون تبعیت از ولایت فقیه و توکل به خدای متعال عامل پیروزی در برابر دشمنان بوده است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، خواستار حضور یکپارچه و منسجم عزاداران حسینی در میدان امام خمینی (ره) برای برگزاری مراسم عزای حسینی شد و گفت: عدم استفاده از طبل در هیئت‌های مذهبی و یا استفاده کم از آن نیز مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/89002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول