اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با اکران فیلم میراث آلبرتا

جشنواره فیلم عمار در نکا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری جشنواره فیلم عمار نکا گفت: فردا پنج‌شنبه با اکران فیلم میراث آلبرتا جشنواره فیلم عمار در نکا برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم عمار در نکا برگزار می‌شود

فهیمه طاهرپور در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: جشنواره فیلم عمار در روز پنج‌شنبه هفت دی‌ ماه به مدت یک روز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا اکران می‌شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اکران این فیلم برای کانون مساجد، پایگاه‌های بسیج، ورزشکاران، دانشجویان، دانش‌آموزان و خانواده کارکنان ادارات برگزار می‌شود.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه این فیلم‌ مورد توجه بازدیدکنندگان در مکان‌هایی همچون دانشگاه صنعتی شریف قرار گرفت، گفت: متفاوت بودن جنس فیلم‌های جشنواره عمار و انتقال مفاهیم اخلاقی از جمله شاخصه‌های فیلم‌های جشنواره است که مورد توجه علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مسئول برگزاری جشنواره فیلم عمار در نکا بیان کرد: نشست بررسی شخصیت عمار، توزیع بروشورهای اخلاقی و رایزنی برای برگزاری و پخش فیلم در کانون مساجد و پایگاه‌های بسیج مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: این جشنواره در استان مازندران در شهرهای بهشهر، نکا، فریدونکنار، آمل، بابل و قائمشهر از 3 تا 9 دی سال‌ جاری در حال اکران است.

طاهرپور تصریح کرد: در پایان اختتامیه این جشنواره، کارگاه بصیرت‌افزایی ویژه جوانان و نخبگان برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: جشنواره مردمی فیلم عمار برای نخستین‌بار است که در نکا برگزار می‌شود.

طاهرپور درباره مستند «میراث آلبرتا» گفت: این مستند کاری از «حسین شمقدری» است که این مستند سیاسی، اجتماعی مهاجرت نخبگان به کشورهایی مثل آمریکا و کانادا را مورد بررسی قرار می‌دهد که در آن بعضی از مهاجران، دانشگاه را به عنوان یک تخته پرش برای مهاجرت به کشورهای خارجی اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: از طرفی عده‌ای دیگر تشدید برخی دانشگاه‌ها در مقابله با وضع حجاب و طرز لباس پوشیدن دانشجویان را از عوامل تحصیل‌زدگی در ایران و این مهاجرت می‌دانند.

به گزارش فارس، این مستند که کاری از «مرکز مستند سفیر» است، روز پنجشنبه هفتم دی ماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا اکران می‌شود.

انتهای پیام/86002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول