اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر آبیک:

ولایت فقیه پرچم وحدت و یکپارچگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک گفت: ولایت مطلقه فقیه پرچم علم و وحدت و یکپارچگی است.

ولایت فقیه پرچم وحدت و یکپارچگی است

حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: به تعبیر قرآن کریم ولایت فقیه در طول ولایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار دارد بنا بر این همان طور که اسلام، قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) حبل الله هستند یکی از مصادیق روشن حبل الله که خدا در قرآن کریم بر آن اشاره کرده ولایت مطلقه فقیه است.

وی افزود: به عنوان یک فرد مسلمان موظف هستیم از ولایت فقیه تبعیت کنیم و از پیرامون و دور ایشان خارج نشویم و متفرق نشویم چرا که نجات جامعه اسلامی در گرو تبعیت از ولایت فقیه است.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: اگر از ولایت فقیه دوری بجوییم علاوه بر اینکه نجات نخواهیم یافت بلکه در عرصه‌های گوناگون هم با شکست مواجه خواهیم شد.

موسوی خاطرنشان کرد: اگر امروز جهان اسلام از دشمنان سیلی می‌خورد و جنگ و خونریزی ناخواسته بر جهان اسلام تحمیل می‌شود به دلیل عدم حضور زیر لوای ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران با ایادی جنایتکار و خیانتکار داخلی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی با هزینه‌های سنگین در 9 دی سال 88، فتنه و آشوب را راه‌اندازی کردند، تصریح کرد: مردم شریف ایران با توجه به سرمایه‌گذاری‌ها و هزینه‌های زیادی که در مقاطع مختلف تاریخی انقلاب اسلامی به ویژه جنگ تحمیلی متحمل شده بودند نتوانستند از نقشه طراحی شده دشمن در سال 88 تاب بیاورند و به همین دلیل همین که احساس کردند انقلاب در حال زوال است خیز برداشتند و با حضور پرشور و خودجوش خود حماسه‌ای را خلق کردند که هیچ‌گاه از تاریخ انقلاب اسلامی محو نمی‌شود.

امام جمعه شهر آبیک بیان کرد: مردم در 9 دی سال 88 سنگ تمام گذاشتند و برای دفاع از ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی با بصیرت، بینش و آگاهی کامل در خیابان‌ها آمدند و توطئه‌ها، تهدیدات و نقشه‌های جریان‌های انحرافی، جنایتکار، خیانتکار و نیز دشمنان خارجی و نوکران و اربابان آن‌ها را خنثی و دفع کردند.

موسوی در پایان اذعان داشت: وجود با برکت مقام معظم رهبری، شناخت کامل مردم نسبت به ولایت فقیه و وجود برنامه الهی و اسلامی و مطابق با فطرت انسان‌ها در انقلاب اسلامی را از عوامل پیشرفت انقلاب و شکست و ناکامی دشمنان در طول 34 سال عمر نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/77006/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول