اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌تلاش هاشمی‌رفسنجانی برای رئیس جمهور شدن خاتمی در پایان دولتش

یامین‌پور: توهم تقلب در انتخابات از دولت سازندگی شروع شد

خبرگزاری فارس: پژوهشگر و استاد دانشگاه با بیان اینکه توهمات اشتباه شدن آرا قبل از دوم خرداد و در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی شروع شد، گفت: این بحث نیز مطرح بوده که هاشمی رفسنجانی به دنبال رئیس جمهور شدن خاتمی بوده است.

یامین‌پور: توهم تقلب در انتخابات از دولت سازندگی شروع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، وحید یامین‌پور در همایش عبرت‌ها و پندها با بیان اینکه آرای اصلاح‌طلبان در سال 76 به واسطه حضور رهبری انقلاب بود، اظهار داشت: هر کجا ولی فقیه باشند نظام پا برجا است و ما بدون ولی فقیه چیزی نداریم.

وی ابراز داشت: اصلاح طلبان خودشان نیز باور نداشتند که این اندازه رای بیاورند چراکه اوج امیدواری خاتمی حضور در دور دوم بود.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه ادامه داد: اصلاح طلبان در سال های 77،78 و 79 در مجلس ششم به طور مشخص به جمهوریت مردم پشت کردند و به سرعت به سراغ احکامی رفتند که آنها را بر سر کار آورده بود.

وی با اشاره به اینکه توهمات اشتباه شدن آرا قبل از دوم خرداد و در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی شروع شد، بیان کرد: این بحث نیز مطرح بوده که هاشمی رفسنجانی به دنبال رئیس جمهور شدن خاتمی بوده است.

یامین‌پور با بیان اینکه انتخابات 88 تعادل میان دو جبهه به ‌هم خورد و اصلاح‌‌طلبان مهره طلایی خود را وارد صحنه کردند، تصریح کرد: اوج حرکت و فهم سیاسی اصلاح‌طلبان این است که اگر رای نیاوردند جو را به هم می‌زنند.

وی در پایان افزود: اصلاح‌طلبان زمانی که دیدند مردم به آنها رای نداده‌اند بحث گم شدن آرا و دیگر مسائل را مطرح کردند.

‌انتهای پیام/ 2448‌/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول