اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان:

اصلاح‌طلبان با دعواهای سیاسی در پی کسب آرای مردم هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه مردم دیگر فرصتی را در اختیار اصلاح طلبان قرار نمی‌دهند، گفت: اصلاح‌طلبان با دعواهای سیاسی در پی کسب آرای مردم هستند

اصلاح‌طلبان با دعواهای سیاسی در پی کسب آرای مردم هستند

مهدی مستاجران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ما در دوره اصلاحات نهایت همکاری را با کشورهای 1+5 داشتیم و هر آنچه آنها گفتند عمل کردیم.

وی افزود: در نهایت رئیس‌جهور آمریکا به عنوان کاریزمای 1+5 ایران را محور شرارت اعلام کرد و هر روز نیز درباره حمله به ایران داد سخن می‌داد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه تحریم‌ها مختص زمان کنونی نیست، تاکید کرد: این مسایل نشان می‌دهد مسیر کنونی ما بهتر از گذشته است چرا که از آن زمان تاکنون که نزدیک به هشت سال گذشته است دیگر تهدید نظامی نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در منطقه قابل انکار نیست، تاکید کرد: اگر در صحبت‌های مسئولان رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا و پژوهشگران پنتاگون دقت کنیم همه آنها ایران را تهدید نخست منطقه و مهم‌ترین مشکل خود در طول 10 سال گذشته دانسته‌اند.

مستاجران تاکید کرد: آنها احساس می‌کنند ایران دارد جای آنها را در حوزه تأثیرگذاری بین‌المللی می‌گیرد چرا که علاوه بر کشورهای منطقه بسیاری از مردم خود کشور آمریکا نیز نگاه سنگین دولتشان بر علیه ایران را دیگر برنمی‌تابند.

وی اضافه کرد: همین مسئله باعث شد که این کشورها جلوی پخش شبکه العالم و پرس تی وی را بگیرند چرا که اکنون تأثیرگذاری کشور ایران به مراتب از گذشته بیشتر بوده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان اظهار کرد: شاهد این موضوع مصاحبه اخیر چامسکی یهودی‌زاده و از بزرگ‌ترین تئوریسن‌های حوزه علوم اسلامی در آمریکا است که می‌گوید هیچ شکی نیست که آمریکا رو به افول است و ایران خطر بسیار مهمی برای دولت آمریکا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن اکنون پنجه در پنجه ما افکنده است، ادامه داد: در این شرایط که ما به قله تعالی انسانی در دنیا نزدیک می‌شویم رقیب ما نیز تلاش خود را بیشتر می‌کند چرا که اگر ما در دنیا موثر نبودیم این‌قدر ما را جدی نمی‌گرفتند.

مستاجران تاکید کرد: افرادی که اکنون مدام درباره مذاکره با آمریکا صحبت می‌کنند یا عقل سیاسی درستی ندارند و یا با آگاهی این کار را انجام داده و با دعوای سیاسی و پیش کشیدن مباحثی که به نظر جالب می‌رسد در پی کسب آرای مردم هستند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات تصریح کرد: اصلاح‌طلبان هشت سال فرصت برای اعمال مورد نظر خود داشتند، اما کاری از پیش نبردند و مردم ایران نیز دیگر چنین فرصتی را در اختیار آنها قرار نمی‌دهند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول